Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.067)
Filtrer anmeldelser
4.067 resultater
Medlemsvurdering
2.368
1.141
355
130
73
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
2.368
1.141
355
130
73
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.067 anmeldelser
Anmeldt d. 10. marts 2018

Vi kom til Pullman efter 3 dage i det centrale Marrakesh i en Riad. Så Pullman var noget helt andet og en god kombination til en Riad.

Hotellet er smukt lavet og personalet er for det meste venligt.

Vi havde booket et værelse gennem booking.com - og om det er booking.com eller Pullman som var skyld i at reservationen blev rodet ved jeg ikke. Men det gav desværre for meget støj på ferien - og kostede Pullman et point i vurderingen. Vi havde booket en suite - til 2 voksne + 2 børn. Vi var 2 voksne og 1 barn - men barnet var over 12. Og så var det ikke et barn. Pullman tjekkede os ind på hotellet den første dag - og sagde intet om dette. På 2. dagen ved morgenmaden mistænkeliggjorde den ansvarlige for restauranten min datter hvad der var ubehageligt for hende - og helt unødvendigt. Vi henvendte os flere gange i receptionen - og endte med at tale med hotel manager som foreslog at vi blot kunne betale for morgenmaden. Vi afviste kategorisk - da dette burde være blevet oplyst os ifm check-in. Hotellet forsøgte at kompensere ved at give os en frugtanretning ved poolen - tak for det. Men vi var desværre stadig irriterede over oplevelsen.

Vi spiste 2 gange på hotellet - og fik deres buffet den ene dag. Buffeen er overvurderet og for dyr.

Vores suite lå mod nord og der var flere borde som var ved at falde ned.

Der mangler lidt detaljer i service, venlighed og detaljer som Pullman sagtens kan løse. Håber de gør det så andre kan nyde deres ophold fremover.

Dato for ophold: februar 2018
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Renlighed
    • Service
Tak, MortenM
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Khalid I, Directeur général hos Pullman Marrakech Palmeraie Resort and Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. marts 2018
Google Oversæt

Dear guest,

I would like to thank you for your transparency and to have shared your opinion with us.

We would like to apologize sincerely about your disappointment during your stay.

Unfortunaltely I do not have many details about your stay and reservation number.
It would be really lovely if you can sen us more details at H3000-QM@accor.com.

I would be happy to talk about your situation and to understand better.
I stay at your disposal, do not hesitate to contact me.

Kind regards,

Khalid Issig

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 27. januar 2017

Super hotel, som ligge i et stille område af Marrakech. Man kan taget gratis hotel bus til byen.
Værelserne er pæne og rene, og man kan med stor fordel opgrade til en suite - der får man meget mere for de få ekstra penge. Super børnevenligt og utrolige flotte parklignende parkomgivelser. Personalet er altid smilende og hjælpsomme - helt sikkert et sted jeg vil komme igen.

Dato for ophold: januar 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Service
3  Tak, KasperF46
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 14. juli 2016

Vi havde det mest fantastiske ophold på dette hotel. Personalet var søde og hjælpsomme og de havde altid tid til at snakke. Man kunne også få et lift i en golfvogn rundt på området. Den unge mand ved poolen lærte mig at spille bordtennis. Tak til ham:).
Maden var helt perfekt, vi fik byfeet hver dag(den var så lækker!).
Det var et stille hotel fuld af eksotiske planter og sprinvand. Der var svømmebassin og kajak bassin.
Det var den mest fantastiske hotel jeg nogensinde har været på.

Dato for ophold: januar 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
1  Tak, Leonard Z
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Aladin_Saleh, Directeur général hos Pullman Marrakech Palmeraie Resort and Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. juli 2016
Google Oversæt

Beste Gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Met vriendelijke groet,

Aladin Saleh
General Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. maj 2016

Har kun gode ting at sige om dette hotel. Personalet var super venligt, faciliteterne var i orden (minigolf, børnezoo samt legeplads, tennisbane, spa, fitness mm.) og maden på hotellet samt underholdningen var i top. Det var en kæmpe resort som nærmest føltes som en lille landsby for sig selv. Hyggeligt og trygt :-) Kan varmt anbefale alle at besøge hotellet - især børnefamilier tror jeg vil elske dette lækre sted.
Ps. Kæmpe bonus ved hotellet var, at de tilbød gratis busture ind til byen flere gange i løbet af dagen så det var nemt at komme ind til f.eks. markedet Djemaa El-Fna.

Værelsestip: Ville anbefale at tag eet "upstairs room" der følger en lille hyggelig altan med
Dato for ophold: april 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, 479eliseh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 27. marts 2016

Velfungerende hotel beliggende 15 minutters kørsel udenfor Souk'. Shuttle bus til/fra byen, stopper dog kl 20.00. Taxa koster max 150 DIM. Hotellet er stort med mange gæster men har masser af plads, værelser er i små hyggelige bungalows i 2 etager. Buffet i restauranten, som er overraskende velsmagende, kæmpe udvalg. Dyrt - gå efter all inclusive tilbud. Dejligt pool område med god service.

Dato for ophold: marts 2016
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
Tak, per w
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Se flere anmeldelser