“Billig frokost”

Køkkener: Marokkansk
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 14. marts 2016 fra mobile enheder

Vores tredje besøg her. Det virker stadig lige kaotisk ved første øjekast - men der er orden i det. Man får tjeneren til at finde pladser ved langborde.
Vi bestilte blandet grillet diverse fisk og blæksprutte samt salat du mar. Masser af brød og oliven samt dyppelse - så det var ikke svært at blive mæt.
Pris 112 dhr inkl vand - vildt at det kan lade sig gøre.

Anmeldt 1. januar 2016 fra mobile enheder

Lækkert og dejlig mad! Kan klart anbefales og det er frisk fisk.. Har været der en del gange.. Kun positivt herfra og kan klart anbefales..

Tak, Hajar C
Anmeldt 20. november 2014

Vi er tilbagevendende gæster. Denne gang valgte vi fra menukortet - paella og blandet grillet fisk. Maden kommer inden for få minutter og der er masser (!!) af den. Naturligvis kommer der både brød og oliven, men det er ikke nødvendigt for at blive mætte. Samlet pris for to personer inkl drikkevarer (vand) 105 dh - omkring 65 DKK. Med andre ord helt vildt billigt. Man kan se at der er mange lokale der spiser der også - hvilket ofte er et godt tegn.

Anmeldt 6. marts 2014 fra mobile enheder

Vi blev anvist bord på første sal med godt overblik. Tjeneren forklarede at man vælger fra de udstillede fisk på køl som så sælges per vægt. Vi valgte rejer (store), blæksprutte og en hvid fisk af ukendt navn.
Det blev grillet og serveret med oliven, brød, dyppelse og safranris.
Det smagte virkelig godt og vi blev meget mætte. Samlet pris 253 dh

Anmeldt 8. november 2012 fra mobile enheder

God, frisk seafood uden pjat. Intet menukort, men masser af glade, primært lokale, kunder. Prøv en mixed plate med flere slags fisk, calamari og rejer. Hertil ris, brød og sauce. Restauranten serverer ikke alkohol.

• Stemning
Tak, mh_dk

Rejsende, der kiggede på Al Bahriya Seafood Restaurant, kiggede også på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Har du været i Al Bahriya Seafood Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!