“Rigtig dejlig mad”

nr. 56 af 1.048 Restauranter i Marrakech
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 16. april 2018 fra mobile enheder

Denne restaurant har både et menukort med marrokanske retter og et med italienske retter. Vi valgte italiensk og fik rigtig dejlig mad i dejlige omgivelser.
Til forret fik vi blandt andet Melanzane à la parmigiana, det kan varmt anbefales
Til dessert fik vi en torta di limone den smagte helt fantastisk.
Tjenerne var meget venlige og opmærksomme.
Det var en rigtig dejlig oplevelse.

Tak, Hanne M

Anmeldt 8. april 2018 fra mobile enheder

God mad i fantastiske omgivelser. Tænk at få lov til at spise dejlig mad i pashaens hus.
Bestil bord i forvejen og gå turen til fods. Nemt at finde via skilte.

Tak, AlleRejs
Anmeldt 10. marts 2018

Meget smukke lokaler. Vi forsøgte at bestille bord flere gange - og det lykkedes heldigvis den sidste aften i Marrakesh. En meget smuk bygning.

Servicen er helt i top. Tjenerne er hurtigt og opmærksomme.

Desværre var lasagnen og creme brulee ikke helt i top.

Tak, MortenM
Anmeldt 29. januar 2018 fra mobile enheder

Lækker mad, smukke omgivelser og skøn betjening. Startede med en Martini, fik to lækre forretter da jeg ønskede noget let og skøn hvidvin dertil

Tak, Mette S
Anmeldt 8. september 2017

Meget flot restaurant - med god stil og sublim service. et spændende sted med en god historie (tidligere palads for en fyr og hans 4 koner - derfor de 4 afdelinger/værelser). Selve restauranten er meget stillig og maden er rigtig god. Både det italienske køkken og det marrokanske køkken hører til i den absolutte top i Marrakech. Det er et perfekt sted for en "romantic get away".

3  Tak, Jd01519

Rejsende, der kiggede på Pepe Nero, kiggede også på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Har du været i Pepe Nero? Fortæl om dine oplevelser!