“Global stemning”
Anmeldelse af Kosy Bar

Kosy Bar
nr. 202 af 1.017 Restauranter i Marrakech
Velegnet til: Barhygge, Romantisk
Spisemuligheder: Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 3. oktober 2017

På KosyBar får du marrokansk mad serveret som i Europa. Og det smager hamrende godt! Stemningen er global, ala Budda Bar-konceptet. Mørke afdæmpede lokaler. Fra højttalerne flyder behagelig fusionsmusik af arabiske og europæiske toner. Tjenerne er diskrete, øllet og vinen, som den friskpressede juice er køligt.

Tak, lilsimonsen

Anmeldt 23. april 2017

Dejlig tagterrasse restaurant med udsigt over Marrakech. Menukortet består af såvel marokkanske som internationale retter, ligesom der er alkohol på menukortet. Prisniveauet er i overkanten af andre steder. Stedet anbefales derfor først og fremmest på grund af udsigten fra tagterrassen

Tak, Bent542
Anmeldt 25. juli 2014

Kosy Bar er en bar/restaurant som du kan finde i alle byer - ikke noget særegen. Samme baggrundsmusik kan du finde i København, Rom eller i den Dominikanske Republik. Maden er god men ikke fremragende eller overraskende. Menukortet er internationalt, du kan endda få Sushi. Betjeningen er god. MEN udsigten er særegen - som andre også nævner er solnedgangen noget helt specielt, også fordi der holder rigtige mange storke til på en bygning i nærheden, som kredser på himlen.

• Stemning
Tak, Birkkjaer
Anmeldt 31. marts 2014

Herligt sted med god mad, dog ikke så lokalt, men helt ok og god kvalitet.
God service og venlige folk.
Stedet har en fantastisk udsigt over en markedsplads fra tagterrassen.

Tak, Poul_Jensen
Anmeldt 19. marts 2014

Vi startede vores ophold med en velfortjent (Lidt dyr) øl efter 4 dage i Atlas bjergene på Kosy bar og vi afsluttede vores ophold i Marrakesh med middag på denne restaurant. Vi fik alle en lækker hjemmelavet hummer ravioli, mums , derefter 3 forskellige hovedretter, fisk, kylling og bøf, alt vel tilberedt og med en god lokal vin og en afsluttende chokolade fondue med frisk frugt. Dejlig afslutning på ferien, kan varmt anbefales

Tak, LarsKJensen

Rejsende, der kiggede på Kosy Bar, kiggede også på

Marrakech, Marrakech-Tensift-El Haouz Region

Har du været i Kosy Bar? Fortæl om dine oplevelser!