Kimpton Hotel Palomar Washington DC(Washington DC)(Meget for pengene!)
191 $
164 $
  • Pool
Morrison-Clark Historic Inn & Restaurant(Washington DC)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 03/08
Book nu, betal under opholdet
228 $
  • Restaurant
Phoenix Park Hotel(Washington DC)(Meget for pengene!)
293 $
164 $
248 $
229 $
  • Restaurant
Melrose Georgetown Hotel(Washington DC)
Gratis afbestilling indtil d. 03/08
174 $
146 $
Besparelsesbesked! 20 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 20 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 182 $ pr. overnatning.

Grand Hyatt Washington(Washington DC)(Meget for pengene!)
140 $
125 $
Besparelsesbesked! 21 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 21 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 158 $ pr. overnatning.

West End part of Georgetown Collection(Washington DC)(Meget for pengene!)
181 $
137 $
Besparelsesbesked! 37 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 37 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 216 $ pr. overnatning.

The Liaison Capitol Hill DC(Washington DC)(Meget for pengene!)
244 $
148 $
167 $
149 $
  • Pool
Hyatt Regency Washington on Capitol Hill(Washington DC)(Meget for pengene!)
186 $
157 $
Hyatt.com
Besparelsesbesked! 16 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 16 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 188 $ pr. overnatning.

Anmeldt for 9. august 2017

Vi skulle tilbringe 3 nætter i Washington. Og dette hotel var helt fantastisk med en unik atmosfære og meget smukt indrettet med smuk kunst på væggene. Vi blev taget godt imod og vi følte os virkelig velkommen. Morgenmaden blev indtaget sammen med øvrige gæster og gav anledning til spændende samtaler.Vi kan varmt anbefale dette sted. Placeringen er fin i forhold til centrum.

• Overnattede: juli 2017, rejste som par
Tak, Jens N
Anmeldt for 4. december 2016

Vi afsluttede vores tur til USA med et par dage i Washington DC og valgte Embassy Circle Guest House som vores base - og det var et godt valg. Lige fra første møde, da vi checkede ind og til sidste dag, hvor vi sagde farvel - følte vi os meget velkomne. Personalet incl. værtsparret var umådelig gæstfrie. Værelset (selv om det var i kælderen) var lyst, pænt og rent. Beliggenheden i et stille og roligt kvarter var alligevel meget centralt - ikke langt til metro og et bredt udvalg af spisesteder.
Et sted vi absolut kunne tænke os at besøge igen.

• Overnattede: september 2016, rejste som par
Tak, lpberg14
Anmeldt for 9. juli 2016

Det var på næsten alle måder en positiv oplevelse at besøge dette Guest House. Det er et lækkert og smagfuldt indrettet hus, dejlige rummelige værelser - vi boede på første sal. Laura, der er husets værtinde, inviterer til interessante diskussioner omkring det store morgenbord, og forsøger at skabe en god og vedkommende stemning, er tilligemed yderst hjælpsom. Aircon anlægget i huset er centralt styret, og kan hverken justeres eller afbrydes på værelserne. Det var et problem for os, da vi fandt temperaturen alt for lav, vi bad Laura justere til en højere temperatur, men det var åbenbart ikke muligt.
Huset er beliggende i et roligt ambassade kvarter, med gå afstand til den nærmeste Metro, hvorfra der er nem adgang til byens mange seværdigheder.

Værelsestip: Vær opmærksom på, at der er værelser i kælderen. Vi boede på første sal, der er værelserne lyse og rummelige.
  • Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Per Ernst R
Anmeldt for 29. september 2014

Vi har haft den glæde, at bo på dette fantastiske sted under vores første besøg i Washington i september 2014. Det var en uforglemmelig oplevelse, med søde og venlige værter, dejlige rolige omgivelser, et meget komfortabelt værelse der er smagfuldt indrettet ligesom resten af huset.

Stedet ligger meget centralt i forhold til seværdigheder, og også i forhold til transport muligheder.

Morgenmaden er helt fantastisk, der bliver kræset for gæsterne med hjemmelavet tærter, pandekager eller røræg. Morgenmaden indtages omkring et stort spisebord, hvor Laura sørgede for en hyggelig og familiær stemning, hvor alle gæster blev inddraget i samtalen omkring bordet. Her bliver givet mange gode tips om alt det spændende der er at se i byen.

Eftermiddagene var også helt specielt, da gæsterne i huset blev involveret i en snak om et helt aktuelt emne. En rigtig god måde at lære sine værter og øvrige gæster en smule at kende.

Personalet som er ansat har alle det helt unikke, at de forstår at sætte gæsterne i centrum, og yder en rigtig god service. Her kan man få hjælp til næsten alt hvad man har brug for.

Et rigtig dejligt sted, som vi gerne vi vende tilbage til, og meget gerne vil anbefale andre at bo på.

• Overnattede: september 2014, rejste som par
Tak, Susanne M
Anmeldt for 5. august 2014

Vi boede på Embassy Circle Guest House i 3 dage i Juli. Værterne er super imødekommende og venlige, og forsøger ihærdigt at skabe et hjemligt miljø. Man inviteres til eftermiddags drinks og kaffe hver dag kl. 17, men det kræver, at man er i humør til selskabelig samvær med de andre gæster – kan kun anbefales hvis du elsker at 'mingle', men værtsparret gør meget for at få dig med i samtalen.
Morgenmaden er rigtig lækker med god (og sund!) mad, og en rigtig god kaffe hvilket ellers kan være lidt en sjældenhed på amerikanske hoteller.
Vi boede i kælderen på et fint stort værelse med lækkert bad, rent og pænt. Virkelig godt.
Det skal dog siges, at der kun er ét aircon anlæg i hele huset. Det var lokaliseret direkte uden for vores værelse og det larmede virkelig meget! Vi var nødt til at lægge puder og tæpper hen foran døren for at vi kunne sove. Vil anbefale at man sørger for at få et værelse på øverste etage eller besøger Washington D.C. på en tid hvor A/C'en ikke behøver at være tændt.

• Overnattede: juli 2014, rejste med familie
Tak, DKGuest