Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Åben i dag: 00.00 - 23.59

fra
449,19 kr.
pr. voksen
Tjek kapacitetVis alle produktoplysninger

Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.
Google
Medlemsvurdering
25.168
5.834
882
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
18-23 af 32.016 anmeldelser
Anmeldt d. 23. oktober 2017 fra mobile enheder

Lincoln monument er meget stort og flot. Fantastisk udsigt. Vi gik fra Washington Monument til Lincoln, flot at se parken (The Mall). Et historisk sted for forskellige demonstrationer og Martin Luther King's tale, stedet hvor han holdt den, er mærket på trappen.

Dato for oplevelse: oktober 2017
Tak, tove2744
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 15. september 2017

Mr. Lincoln fortjener et besøg når du er i byen, her er vanvittig mange mennekser og med god grund. monumentet er smukt, og du har en fantastisk udsigt over capitol hill og reflecting pool.

Et lille tip; kom tidligt om morgenen, omkring solopgang, her er kun en brøkdel af de mennekser der kommer senere på dagen og de fleste af dem er her blot for træning, busserne fyldt med turister er ikke oppe så tidligt.

Og har du solen når den står op, lyser der er fin solståle lige ind på Lincoln, hvilket giver skønne billeder.

1  Tak, FrkFrislund
Anmeldt d. 31. august 2017

Gåturen fra Washington Monument ned til Lincoln Memorial er virkelig fascinerende. Monumentet er virkeligt flot og så er det gratis.

Tak, Jona9711
Anmeldt d. 27. august 2017 fra mobile enheder

Vi besøgte National Mall og endte ved Lincoln Memorial. Imponerende at stå foran en statue til hyldest, for en af de største præsidenter (efter min mening) i USAs historie!

Tak, Christoffer Dam... R
Anmeldt d. 28. juli 2017 fra mobile enheder

Et absolut must og en stor del af besøget i DC ..hver gang. Om under en gå tur fra centrum på ved mod Georgetown eller under en løbetur om morgenen er det sted ganske særligt. Gå op foran søjlerne og se ud over byen. Så smukt!

Dato for oplevelse: juli 2017
Tak, Lene F