“Dårlig oplevelse til prisen.”

Restaurant og Pizzeria La Familia
Reservér bord
ons. 12/8
20:00
nr. 25 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Dårlig oplevelse til prisen.

La familiaburgeren manglede både bacon og champignon.
Salaten var lille og “plain”
Lang ventetid i en kun halvtom restaurant.

Tak, 67kasperb

Anmeldt 3. juli 2020

God mad til fin pris, der levede op til forventninger og deres anbefalinger. Rigtig fine medarbejdere der var meget serviceminded.

Tak, A6666BAbenjamins
Anmeldt 3. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig god pizza og fin betjening selvom der var travlt
Placeret centralt nær vores hotel og havnen

Tak, HansE457
Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Dårlig oplevelse

Bestilte en burger med pommes frites til 150 kr. Burgeren var kedelig og smagsløs fritterne var okay. Spurgte om jeg kunne få en refill af pommes da men kun fik 6 stks...
Så kom de med en kæmpe skål vi skulle betale ekstra for... Personalet står bare og kigger ud i luften i de 1,5 time vi var der.

Drinks til 80 kr smagte af ingenting og overfyldt med is

Spiser aldrig der igen, og anbefaler det heller ikke

Dato for besøg: juni 2020
Tak, karl0992
verisanalex, Owner hos Restaurant og Pizzeria La Familia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2020

”Tak, fordi du tog dig tid til at give os din feedback. Vi er meget kede af, at du var
skuffet over dit seneste måltid. Vi tager kunde feedback som denne meget alvorligt og din
kommentarer er blevet videregivet til køkkenet, der skal behandles. Hvis du gerne vil diskutere dit
oplev yderligere med en manager, bedes du sende dine detaljer og gennemgå til os, så vil nogen være det
i kontakt. Vi håber, at du vil give os en ny chance og vende tilbage til et mere behageligt måltid. ”

Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

Generelt var maden ok. Lidt for meget olie i pizza og en meget anderledes cæsarsalat. Betjeningen var ok og det samme var prisen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 525jimmip

Rejsende, der kiggede på Restaurant og Pizzeria La Familia, kiggede også på

Har du været i Restaurant og Pizzeria La Familia? Fortæl om dine oplevelser!