“Super lækker mad”

Cafe & Restaurant Kokkenes
nr. 1 af 68 Restauranter i Skagen
Prisklasse: 25 kr. - 1.000 kr.
Anmeldt 11. september 2023

Hyggeligt sted med fantastisk mad, super flot anrettet og til en rimelig pris 👍 Vi fik en fiskesuppe, og har sjældent fået en suppe med så meget fisk og skaldyr, og det smalte rigtig godt. 🤩Her kommer vi helt sikkert igen

• Stemning
1  Tak, Suslun02

Anmeldt 10. september 2023

Fremragende personale. Uanset hvilken forespørgsel vi kom med løste Mia det med overskud og smil - selv da kl. var 2 om natten. Yderst service minded. Nårh jah, så var maden også rigtig god. Omgivelserne rustikke og hyggelige.
Rockende hilsner
Nicki Jack All Stars.

Tak, Nicki J
Anmeldt 9. september 2023 fra mobile enheder

God betjening og god madoplevelse. En 3 retters menu med en afsluttende fantastisk æblekage som dessert. Vi kommer igen … 😊

1  Tak, Jan L
Anmeldt 28. august 2023

Jeg kører fra sommerhus i Hals, et vi har lejet, til Skagen. Planen er et aftensmåltid, hos Café & Restaurant Kokkenes et sted, vi godt kan lide at komme, fordi maden altid lever op, til forventningerne. Vi tager vores hund med, da vi vil gå en tur inden middagen. Da vi ankommer til restauranten, går jeg ind for at spørge, om vi må sidde udenfor, da vi jo har hunden med …. Det får jeg så at vide at det må vi ikke - jeg siger så, at jeg går ud fra, at vi heller ikke må sidde indenfor med hunden - og nej, det må vi heller ikke. Jeg tilbyder at hente maden indenfor og så kan vi sidde ude, men heller ikke det kan vi få lov til - meget skuffende og 220 km i bilen spildt. De skriver ellers, at de har udeservering?
Vi spiste på Mammas pizza, hvilket var udemærket, men ikke lige det jeg havde glædet mig til, hele dagen …..

Dato for besøg: august 2023
1  Tak, Stig S
Kokkenes Skagen, Owner hos Cafe & Restaurant Kokkenes, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2023

Kære Stig,

Vi beklager at du har haft en skuffende oplevelse men vil meget gerne forklare hvorfor vi handler som vi gør. Det er korrekt at vi ikke tillader hunde inde på restauranten men kun udenfor.
Udeservering har vi hver dag i frokosten og de aftner hvor vejr og personale bemandning tillader det.
Når du en aften sidst i august får at vide at vi ikke har udeservering den pågældende aften skyldtes det i dette tilfælde at vi kun var to tjenere på arbejde og derfor vælger at samle vores gæster inde i restauranten. Denne beslutning tages udelukkende for at give vores gæster den bedst mulig oplevelse og service hvilket kan blive vanskeligt for to tjenere hvis disse skal dække en terrasse med potentielt hundrede pladser samt inden døre med plads til 50 personer.
At du tilbyder selv at hente maden og derefter side udenfor kan jeg godt forstå at du ser som en mindelig løsning men det gør det bare svært for os at forklare "de næste gæster" hvorfor de ikke må gøre det samme. - og så har vi jo i realiteten folk sidene både ude og inde. Tag ikke fejl .... vi vil gerne have fuld gang i hele butikken ( både ude og inde ) og har heldigvis også haft det mange aftner men her i ydersæsonen er vi til tider nødt til at træffe beslutninger for at yde en så god service som muligt.
Vi håber at se dig en anden god gang og kan tilråde bordbestilling, hvis dette er muligt, så eventuelle misforståelser kan tages i opløbet.

Venlig hilsen
Henrik
Cafe og restaurant Kokkenes

Anmeldt 22. august 2023

En ualmindelig dejlig madoplevelse , kombineret med meget venlig og professionel betjening . Vi vil hel klart anbefale kokkenes café til gæster, der ønsker fremragende mad, til en god pris , og ikke mindst fantastisk betjening .
Vi var 4 personer, der bestilte forskellige tre retters menu, hvor alt fra salat, suppe, fisk, oksemørbrad , ost og æblekompot, var gennemsyret af sublim smag, og æstetikken på tallerkenerne fuldendte oplevelsen .

Dato for besøg: august 2023
    • Stemning
1  Tak, Marianne E

Rejsende, der kiggede på Cafe & Restaurant Kokkenes, kiggede også på

Har du været i Cafe & Restaurant Kokkenes? Fortæl om dine oplevelser!