“Uheldige med corona”

Cafe & Restaurant Kokkenes
nr. 2 af 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Vi skulle spise på kokkens i uge 29 om lørdagen, havde glædet os for hørt godt om stedet, men da vi havde bestilt mad og fået vores drikkevarer, kom tjeneren desværre og fortalte at en af deres medarbejdere var blevet testet positiv for corona så de måtte lukke med det samme, vi skulle ikke betale for noget, flot gestus og det er synd for dem at det gik sådan, de beklagede, men vi var okay med det for det er jo hvad der kan ske, kommer gerne igen en anden gang..

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Tina J

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Meget hyggelig restaurant. Stille og rolig atmosfære. Vi bestilte deres 5 retters menu. Maden var god - især deres hovedret med fisk var virkelig lækker. Desserten levede desværre ikke op til forventningerne - for meget blandet sammen og panna cotta havde ikke den rette konsistens.
Personale var opmærksomme og venlige.

Tak, yvonnedm
Anmeldt 10. juli 2021 fra mobile enheder

Vores besøg hos Kokkenes var en overraskende dejlig oplevelse.
Vi valgte 4 retter fra deres 5 retters menu. Alle retter var velsmagende og smukt anrettet. Specielt jordbærdesserten kan fremhæves. Den var himmelsk.
Fint vinkort og med god vejledning fra personalet. Generelt var
betjeningen bare i top, søde og smilende. Virkelig et besøg værd.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, dorteb389
Anmeldt 25. juni 2021

Vi spiste 3 ud af deres 5 rettes menu og alle retter smagte dejligt og blev flot serveret. Betjeningen er behagelig og kompetent.
Her kan du roligt spise en god middag, hvis du kommer forbi

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Lisa F
Anmeldt 13. juni 2021 fra mobile enheder

Fik 3 retter ud af 5 mulige. Fantastisk mad og vin, og til rimelige priser. Fin betjening med opmærksomt personale. Kan anbefales

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Dorte B

Rejsende, der kiggede på Cafe & Restaurant Kokkenes, kiggede også på

Har du været i Cafe & Restaurant Kokkenes? Fortæl om dine oplevelser!