“Fantastisk mad!”

Cafe & Restaurant Kokkenes
nr. 2 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad. Fiskesuppen er særligt god med masser af lækkert fyld, både grøntsager og Fisk.
Rigtig sød og dygtig betjening.
Bestemt et besøg værd både til frokost og aften.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 348madsw

Anmeldt 26. august 2020

Rigtig lækker mad! Vi tog deres 3 retters, og alt var bare godt. Betjeningen var også rigtig god. Kan klart anbefales.

Tak, JHansen07
Anmeldt 22. august 2020

Vi fik Fish and Chips og det smagte rigtig godt. Fisken var virkelig lækker (sagt af en der ikke spiser ret meget fisk), derudover var der lækre pomfritter til, og der var virkelig nok af dem ;)

Tak, H7668BElouisel
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Super god oplevelse. Bedste mad i hele sommer ferien. Vi har ellers spist mange steder. Super god betjening timing imellem retterne passede bare rigtig godt. Tak for en god aften.

Tak, bjarne1965
Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Havde et pitstop i Skagen og kunne via TripAdvisor se denne fik gode omtagelse, hvilket den levede helt op til.
Tjeneren var der med det samme, hurtig drikkelse, samt maden fulgte lige efter.
Fish and chips havde dejlig sprøde pommes og kuller stykkerne var store og velsmagende.
Fiskesuppen frygtede vi lidt i denne varme, men den var dejlig frisk og velsmagende, og passede perfekt selv om temperaturen var høj.
Helt klart et besøg værd.

Tak, IwanA240519

Rejsende, der kiggede på Cafe & Restaurant Kokkenes, kiggede også på

Har du været i Cafe & Restaurant Kokkenes? Fortæl om dine oplevelser!