Åben i dag: 09.00 - 18.00
Tilbage til fortiden

En dejlig særudstilling med Anne Ancher’s værker sammenholdt med de øvrige fantastiske... læs mere

Anmeldt i går
JanBaerenth
Aalborg, Danmark
fra mobile enheder
Skulle se udstillingen....

Vi havde besluttet at denne udstilling skulle vi se. Anna Ancher som første afdeling var lidt... læs mere

Anmeldt i går
Scanshow
København, Danmark

Skagens museum var fantastisk som altid. Jeg nyder at komme der. Smukke malerier og mange fra hverdagen i Skagen for over 100 år siden. Bestemt et besøg værd.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, torbent727
Anmeldt d. 2. juli 2020

Et must når man besøger Skagen. Her finder du alle skagensmalernes værker. Og der er mange særudstillinger

Tak, Claus A
Anmeldt d. 2. juli 2020

Rigtig spændende oplevelse, hvor man kan Se virkelig mange mesterværker af Skagensmalerne. Kan helt klart anbefales, selv man ikke normalt har den helt store interesse for kunst.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, MortenJ839
Anmeldt d. 30. juni 2020 fra mobile enheder

Jeg havde opdaget af Anna Ancher udstillingen var SMK var flyttet til Skagen (havde ikke nået den i KBH)- det var en både flot og spændende udstilling. Det er kun rimeligt at hun de senere år har fået mere positiv omtale.
Vi have købt en kombi-billet der også dækkede Anchers Hus. Altid en god oplevelse, det er en styrtende masse møbler familien har fået stuvet ind i huset, men altid sjovt at besøge, kan også anbefales...

Tak, Birgitte1804
Anmeldt d. 30. juni 2020

Dette museum forstår at give lige netop den tilpas store mængde informationer, man har brug. Til en del af de store malerier får en kyndig og forståelig indføring i, hvordan man skal opleve værket.

Tak, ovesteens2017