Åben i dag: 10.00 - 17.00
Fantastisk historisk oplevelse

Hvis du er på ferie i Skagen skal du besøge Skagens Museum. Sæt god tid af for den fulde indlevelse... læs mere

Anmeldt d. 21. august 2020
Johnlarse
Solrød Strand, Danmark
fra mobile enheder
Jeg kommer gerne igen.

Der er mere til museet en Krøyer og Ancher. Selv om jeg kom for at se de mest berømte malerier... læs mere

Anmeldt d. 20. august 2020
cekhjob
København, Danmark

Anmeldt d. 16. januar 2020

Ærgeligt med den nye tilbygning, passer ikke ind i miljøet.
Selve museet indeni er ok.
Da personalet spurgte til min oplevelse, blev de mobset, da jeg var ærlig.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, ellenhoulbergt
nielsSKM, Kommunikationsmedarbejder hos Skagens Museum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. januar 2020

Tak for din anmeldelse og tak for besøget. Jeg er ked af at høre, hvis du har oplevet, at din kritik ikke blev modtaget i den rette ånd. Enhver har selvfølgelig ret til sin mening, og vi lytter gerne til kritik. Jeg er glad for at høre, at du var tilfreds med samlingen og udstillingerne. Endnu engang tak for besøget.

Anmeldt d. 15. december 2019 fra mobile enheder

Flotte billeder af skagensmalerne der er teknisk dygtige og kan få det rigtige lys frem i billederne

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, JBM6650
Anmeldt d. 8. december 2019

Det er et flot museum med rigtig mange billeder fra det nordjyske, der er rigtig mange billeder fra de skagenske kyster

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Ole T
Anmeldt d. 2. november 2019

Udstillingen "Jeg er Hav" om Holger Drachmann er endnu et pletskud fra de dygtige folk på museet. Ikke tidligere sete billeder, gode tekster og sandelig om ikke skrivebordet fra atelieret er bragt til Østerby. Kuriøst er væggene i cigarkassetræ - med henvisning til den cigar, der blev opkaldt efter Drachmann. BRAVO!

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Jens G
Anmeldt d. 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Super fin rundvisning, med masser af spændende fortællinger og små anekdoter. En meget levende og skøn oplevelse. Med guidet rundvisning får man max. ud af udstillingen.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, jillvaarmarkb