Åben i dag: 09.00 - 18.00
Museumsbesøg

Flot museum med særudstilling og fin cafe i haven med dejlig kaffe og hjemmebagt kage og god... læs mere

Anmeldt for 5 dage siden
Q7858XLmariang
Fantastisk som altid

Skagens museum var fantastisk som altid. Jeg nyder at komme der. Smukke malerier og mange fra... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
torbent727
Silkeborg, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 16. juli 2019

Flot sted, med flotte billeder og gode historier om billederne og kunsterne. Der går hurtigt en time eller to.

Tak, HGUDenmark
Anmeldt d. 11. juli 2019 fra mobile enheder

Ige en stor oplevelse at gense alle de smukke billeder på
Museet. Helt specielt var det at se de 4 fire store grupper billeder fra Børsen tilbage i Skagen
Rig flot præsenteret og med gode tekster så man kunne genkende personerne.

Stort

Tak, Svenne2014
Anmeldt d. 7. juli 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestemt os for noget kulturelt indhold ud over musikken og det blev museet - bl.a. pga. særudstillingen.
Det blev end dejlig oplevelse med gode forklaringer rundt omkring billederne - selv om man ikke selv er kunst ‘nørd’ !!

Tak, BenteH701
Anmeldt d. 4. juli 2019 fra mobile enheder

Bjergtagende kunst af Krøyer m.fl.
Også yderst smuk opsætning af særudstillingen - virkelig et besøg værd

Tak, ccchrist
Anmeldt d. 2. juli 2019

Skagens Museum er virkelig et besøg værd, også selvom du ikke er interesseret i kunst og kultur. Vil du gerne vide noget om Skagens historie så får du noget her.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, sbmjgm