“Udmærket is - men tør gulerodskage”
Anmeldelse af Iscafeen

Iscafeen
nr. 2 af 2 Dessert i Skagen

Vi kom forbi i for at få en isvaffel, en kop kaffe og et stykke kage. Det gik desværre lidt sent op for os, at man udover standard-isen også havde italiensk Bravissimo i rundt om hjørnet - i den anden ende af disken. Det var der desværre ingen, der oplyste os om - så det opdagede vi først, da den sidste af os skulle til at bestille. Havde vi vidst det, havde vi helt sikkert bestilt Bravissiomo is alle sammen.

Gulerodskagen så lækker ud, men den var vi nødt til at returnere, for aldrig har vi fået så tør en gulerødskage. Den var helt sikkert ikke friskbagt. Men vi fik heldigvis et nyt stykke af en anden kage uden beregning.

Hyggeligt at sidde ude ved de små borde udenfor.

Tak, nielsmartin

Anmeldt 10. september 2020

Fik kaffe og æblekage. Blev serveret med "mormor kopper og kande". Ikke noget med pap eller plastik. Et besøg værd.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Stranden196
Anmeldt 25. august 2020

Dejligt smørrebrød i hyggelig gårdhave. God service og opmærksom betjening. En fornøjelse med hund også

Tak, mikaelt93
Anmeldt 14. august 2020

Spiste frokost i den hyggelige have, velsmagende smørrebrød, dejlige kolde øl og super betjening. Vi kommer helt sikkert igen, en perle vi skulle have set tidligere. Ikke pop, men fremragende mad og betjening som sjældent mødes i turistområder.

Tak, Niels B
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggelig isbutik med god betjening i tilknytning til bamsemuseum. Godt udvalg af is og mulighed for at sidde både inde og ude.

Tak, jesrok

Rejsende, der kiggede på Iscafeen, kiggede også på

Har du været i Iscafeen? Fortæl om dine oplevelser!