“Skøn mad og super betjening”
Anmeldelse af Pakhuset

Pakhuset
nr. 8 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021

Har lige været 1 uge i Skagen og må klart anbefale Pakhuset, hvor vi måtte hen mere end en gang Maden var skøn og veltilberedt af gode råvarer, herunder fisk og skaldyr. Betjeningen var opmærksom og tilstede og blev udført med et smil, selvom der hver gang var fuldt hus. Også rigtig gode vine og cocktails. Sidst, men ikke mindst, så er priserne rigtige fornuftige. Udsigten med solnedgangen over skibene er også værd at nævne. Vi kommer selvfølgelig igen og giver Pakhuset vores bedste anbefaling.

Tak, 879ew

Anmeldt 8. august 2021

Vi ankom den 8. august om eftermiddagen ca. kl. 15. Der var 4 tjenere og kun 5 borde med få gæster. Vi ventede ved vores bord i ca. 15 minutter uden nogen form for anderkendelse fra tjenernes side for vores tilstedeværelse. De var mest optaget af at fylde hundeskåle med vand. Vi forsøgte gentagende gange at få deres opmærksomhed - desværre uden held. Vi synes, at det var bemærkelsesværdigt, hvor lidt interesse, der var for nye gæster. Til sidst valgte vi, som også et andet gæstepar ved bordet ved siden af, at forlade restauranten . Heldigvis fik vi en en super god oplevelse på en anden restauranten på Skagens havn.

1  Tak, John L
Anmeldt 5. august 2021

Maden var lidt blandet opplevelse. Børnene spiste ikke op burger de fik og marineret sild kunne man lige så godt spise hjemme.
De yngre tjener var hyggelige og ydede en god service, mens en en 40 årig tjener var den arrogante smartass type fra KBH som man bare ikke gidder høre på. Første og sidste gang vi er der!

Tak, jesperhalden
Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

God og velsmagende mad. Pris og kvalitet hænger sammen. Sød og venlig betjening som hele tiden var opmærksomme. Vi fik bl.a. dagens fisk som var ualmindelig lækker.

Tak, yvonnedm
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Spiste på restaurant Håkon, gourmet restauranten på 1. Sal. Fantastisk tjenere stab og service og lækker mad. Stemningen er afslappet men seriøs omkring maden og vinen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Carsten T

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!