“Tarveligt”

Pakhuset
nr. 11 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Virkelig en skuffende oplevelse. Bestilt 2 hele rødspætter. Fik 5 nye kartofler, smeltet margarine og to små rødspætter, som må have været i frituregryden, eller fra dagen før, så tørre og kedelige de var. Men til gengæld var det dyrt. Ikke pengene værd.

Tak, heje123

Anmeldt 3. juli 2020

Hyggeligt sted med lækker mad.
Altid smilende, behjælpsom og høflig personale.
Altid et besøg værd, når sulten skal stilles.

Tak, G611CCjohnn
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte for år tilbage restauranten flere gange, men oplevelsen denne gang levede slet ikke op til, hvad vi har oplevet tidligere. Det er det ringste og kedeligste Stjerneskud jeg har fået i årevis. Betjeningen var heller ikke prangende - fx. kom forretten på bordet noget før vi fik vinen serveret.

Tak, MortenJ839
Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Vi spiste på Pakhuset og fik først fiskesuppe og derefter kulmule. Begge retter flot anrettet og med god smag

Tak, FrankDenmark1955
Anmeldt 20. juni 2020

Fiskesuppe og mosles marineres. Supper lidt smagsløse. Mange Små muslinger, tror væden var dårligt da vi fik dårlig mave

Tak, Barrit31

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!