“Oplevelse på det jævne”

nr. 11 af 59 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte for år tilbage restauranten flere gange, men oplevelsen denne gang levede slet ikke op til, hvad vi har oplevet tidligere. Det er det ringste og kedeligste Stjerneskud jeg har fået i årevis. Betjeningen var heller ikke prangende - fx. kom forretten på bordet noget før vi fik vinen serveret.

Tak, MortenJ839

Anmeldt 20. juni 2020 fra mobile enheder

Vi spiste på Pakhuset og fik først fiskesuppe og derefter kulmule. Begge retter flot anrettet og med god smag

Tak, FrankDenmark1955
Anmeldt 20. juni 2020

Fiskesuppe og mosles marineres. Supper lidt smagsløse. Mange Små muslinger, tror væden var dårligt da vi fik dårlig mave

Tak, Barrit31
Anmeldt 14. juni 2020

fik en tre-retters menu, som var en del af en deal under opholdet på Hotel Marie. Lækkert mad og fin tilkøb af en vinmenu. God service og betjening

Tak, lisbeth d
Anmeldt 12. juni 2020 fra mobile enheder

God oplevelse, hyggelige omgivelser og venlig betjening. Maden var også velsmagende uden at være imponerende, set i forhold til prisen.

Tak, nielsj650

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!