“Kulinarisk oplevelse helt i top”
Anmeldelse af Pakhuset

Pakhuset
nr. 11 af 71 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 14. august 2019

Pakhuset er som navnet siger et gammelt pakhus på Skagen Havn, som er ombygget til en meget dejlig restaurant. Vi havde bestilt bord i forvejen i restaurant Håkon, som ligger ovenpå. Her nød vi sammen med et hold venner en lækker og udsøgt fire retters middag og bestilte vinmenu til maden. Betjeningen var uhøjtidelig men helt i top. Der var tid til snak med tjenerne både om maden og vinen. Kokken kom ind nogle gange undervejs. Restauranten huser Danmarks største samling af gallionsfigurer, som pryder hele restauranten og giver stedet et ganske særligt præg. Det var en superoplevelse

Tak, Lars M

Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Når vi er i Skagen er det sikret og vist at vi skal spise på pakhuset.
Maden er altid i top men denne gang smagte fiskesuppe ikke som den plejer og dette trækker den ned med en enkelt stjerne.
Fik også en perfekt tatar
Godt til smagt.

Tak, F9742WOjanm
Anmeldt 6. august 2019 fra mobile enheder

Hurtig og meget venlig betjening af vores tjener. Utrolig veltilberedt frokost i dejlige omgivelser. Kommer helt sikkert igen snart.

Tak, R6594ICjanm
Anmeldt 3. august 2019

Personalet var venligt. 3 af os bestilte fiskesuppe, som desværre havde meget lidt fyld. Ikke meget fisk/skaldyr og næsten rå grøntsager. Vi følge også, at personalet gerne ville have os hurtigt afsted igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mette K
SylvesterM5, Ejer hos Pakhuset, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. august 2019

Hej Mette K

Jeg er ked af at høre at I har haft en dårlig oplevelse hos os! Sådan skal det naturligvis ikke være.

Send mig en mail på sylvester@pakhuset-skagen.dk så giver jeg 3 nye fiskesupper!

Med venlig hilsen
Sylvester Madsen
Pakhuset

Anmeldt 1. august 2019

Trods travlhed i uge 29 og 30 - altid super betjening og dejlig mad. Varieret spisekort. Kan bestemt anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, CMJ-Copenhagen

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!