“Ok frokost”

nr. 7 af 66 Restauranter i Skagen
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vores oplevelse på Pakhuset var lidt blandet. Betjening var imødekommende men der var land ventetid.
Jeg fik en rejemad, som smagte udemærket. Min kæreste fik et stjerneskud. Det var tilgengæld ikke så spændende. Vi havde nok regnet mere lidt mere når maden har den pris.

3  Tak, Jmajgaard

Anmeldt 4. juli 2016

Jeg besøgte restauranten i festival dagene, og sad ved et bord i ude restauranten hvor jeg fik en dejlig rødspætte ledsaget af et middelmådigt orkester. God mad og et yderst venligt og oplagt personale, der selv om det kneb med at holde styr på regningerne, fik det hele til at glide med et smil. Selv om rødspætten var god, så synes jeg at Pakhuset tidligere kunne levere bedre højere madkvalitet.

fm

1  Tak, 583frode
Anmeldt 4. juli 2016

Vi var heldige at få de sidste 3 pladser langs husmuren i en totalt fyldt udendørsservering. Superhyggelig eftermiddag med god og effektiv betjening.

Tak, BenteH701
Anmeldt 30. juni 2016

Masser af frisk fisk, venligt personale, der dog var lidt sløve til at komme til bordet da vi ankom. Maden var fantastisk, Stjerneskud kan anbefales.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, kofax01
Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Rigtig god mad og vin. Endda til en fornuftig pris. Personale helt i top. Meget servicevenlige. Dejlig beliggenhed lige ved havnefronten

Dato for besøg: juni 2016
Tak, 613pera

Rejsende, der kiggede på Pakhuset, kiggede også på

Har du været i Pakhuset? Fortæl om dine oplevelser!