Fremragende slagterbutik

Fremragende slagterbutik. Flot indretning og varieret sortiment. Min kone og jeg købte Skagen... læs mere

Anmeldt d. 22. juli 2021
mikaelknudsen
Super slagter

Anmeldt d. 19. august 2020
reallygoodfeedback
Hvidovre, Danmark

Anmeldt d. 22. juli 2021

Fremragende slagterbutik. Flot indretning og varieret sortiment.

Min kone og jeg købte Skagen skinke til tapas, den ene modnet i 24 mdr. Vi købte også en lokal ost (Gammel Knas). Det smagte herligt med lidt grøn pesto, og olivenbrød købt hos den lokale bager.

Til aften nappede vi også lige to hjemmelavede pizzaer med Skagen skinke, gedeost og masser af fyld. Min kone påstod, at det var den bedste pizza hun nogensinde havde fået, og jeg er næsten tilbøjelig til at give hende ret.

Vi kommer gerne igen en anden gang.

Mvh. Sonja & Mikael

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, mikaelknudsen
Anmeldt d. 19. august 2020

Vi købte kød og pålæg og alt var i super kvalitet. Prisen var også i den høje ende men det matcher kvaliteten. Et lille minus var at betjeningen godt kunne have været bedre. Man fik ikke nogen anbefalinger af personalet.

Dato for oplevelse: juli 2020
2  Tak, reallygoodfeedback
Anmeldt d. 26. juni 2020

Stort, lækkert, detaljeret, udvalg af både kød, færdigretter, tilbehør, charcutteri, osv.. Venlig betjening, Absolut en perle man må forkæle sig selv med under et besøg i Skagen. Fandt ud af at man også kan bestille online, når man er hjemme, og der er for langt til Skagen. Toppen af Danmark - på alle måder !!!

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, Eva H
Anmeldt d. 19. marts 2019 fra mobile enheder

Ih hvor et slaraffenland af lækre hjemmelavede kødprodukter, pestoer samt de bedste oste Danmark kan byde på. Dertil kommer fransk saftevand, bornholmsk snaps og gode vine.

Dato for oplevelse: marts 2019
Tak, Ørskov G
Anmeldt d. 19. august 2018 fra mobile enheder

Slagterforretningen er helt fantastisk. Den er fyldt med så mange varer, at man bliver helt forvirret, når man kommer ind og skal vælge.
Vi boede tæt på og så, hvor mange kunder der hele tiden var i butikken. Vi handlede også selv og stod gerne i kø.
Butikken ledes fortsat af familien Munch, men er 1.1.2017 overtaget af Danish Crown.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, 748Rita