Åben i dag: 10.00 - 17.00
Bedste sandwich overhovedet

Har lige spist den bedste sandwich , jeg nogensinde har fået. Lækkert brød med super lækkert fyld... læs mere

Anmeldt d. 3. juli 2022

214karinaa
Fredericia, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 10. april 2021 fra mobile enheder

Forkæl jer selv og prøv deres lækre tapas-anretning for to. Det er Take-away og der er rigeligt med mad - lækre oste, pålæg, afstemt tilbehør OG sågar et stort lækkert ciabatta flute - altsammen til kun 200kr i alt. Og oveni det, rigtig god service hvor de endda varmede brødet for os, da de hørte vi boede på hotel og ikke have ovn til rådighed. Vi skal klart have tapas derfra igen næste gang vi kommer til Skagen:)

Dato for oplevelse: april 2021
1  Tak, 214karinaa
Anmeldt d. 16. juli 2020

Super lækre frisksmurte sandwich. En af de bedste sandwich vi har fået, brødet sprødt og lækker ost i. Kan varmt anbefales.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Julie T
Anmeldt d. 17. april 2020 fra mobile enheder

Indbydende, fristende og gennemført. Virkelig gode oste og desuden behagelig betjening. Skal derind, når i Skagen.

Dato for oplevelse: april 2020
1  Tak, ALihn
Anmeldt d. 15. august 2018 fra mobile enheder

En meget fin osteforretning, som virkelig har fint udvalg i ost og har samarbejde med Ryå mejeri. Der er også udvalg af Løgimose vine og Ventoux vine, som importeres fes Frankrig.
Vi kiggede lidt, da der både indenfor og udenfor også reklameres med spansk keramik.
Desuden har de en grøn ostebil, som sælger oste i hele Nordjylland.
Spændende og utraditionel.

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, 748Rita
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 9. juni 2016 fra mobile enheder

Osten er lækker!! En sød lille butik med nogle lækre ostemuligheder. Det vi fik købt var perfekt velsmagende

Tak, RRFraser
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.com.au. Se original