Fastlås den laveste pris fra disse websites
Travelocity191 US$
Trip.com
Hotels.com
ZenHotels.com
Destinia.com
FindHotel
Anmeldt d. 24. maj 2022

Værelse OK, men dog dårligt beliggende, meget støj fra vejen. Morgen mad var godt nok kedelig, aftensmaden var egentlig ok. Vi vælger nok et andet sted næste gang.Det ligger fint i centrum af Skagen, men prisen synes i top

Dato for ophold: maj 2022
Tak, 848vernerp
Anmeldt d. 9. november 2021 fra mobile enheder

Rigtig udemærket hotel!
Kun meget venligt personale. Kunne jeg lave det til en 3,5 stjerne havde de fået en halv mere.
Grunden til at det kun bliver 3 og ikke fire er, at der er lidt nusset hist og her, men hey, når musikken spiller, og maden smager helt fint, og sengen er ren og blød, så lever jeg helt fint med lidt fnuller til den pris 3 retter mad, velkomstdrink, overnatning og morgenmad for 1198kr for 2 personer, det er super fint i min bog!
Tak for god behandling

Værelsestip: Mandag er mange aktiviteter i Skagen lukket.
Dato for ophold: november 2021
Tak, Abillesoe
Anmeldt d. 3. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi overnattede 2 nætter. Romantisk værelse, en god seng med mellem hård madras. Fantastisk mad i restauranten, bedre kvalitet end forventet og god betjening. Opbevarede vinflaskerne til næste dag. God morgenmadsbuffet. Hyggeligt viseværtshus ved siden af med live musik både fredag og lørdag

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, 488kait
Anmeldt d. 5. august 2021 fra mobile enheder

Godt hotel som ligger centralt i Skagen, gå afstand til det meste. Rigtig god atmosfære og venligt personale. Værelserne er rene og lyse. Ophold var incl. morgenmad, denne dejlig frisklavet og velsmagende. Muligt at parkere ved hotellet. Kommer gerne forbi igen NB! Et plus at der ligger et Vise værtshus i forbindelse med hotellet.

Værelsestip: Få parkeringspladser ved hotellet, men mulighed for parkering tæt på.
Dato for ophold: juli 2021
Tak, Gitte R
Anmeldt d. 28. juni 2021

Dette har været et af mit livs hidtil dårligste madoplevelse nogensinde. Det eneste positive at sige, er at jeg ikke er blevet syg. Maden var desideret smagløs, slatten og utyggelig. Vi fik ribbensburgere og carbonara, svært at lave forkert, tænkte vi. Vi blev overrasket alligevel ak

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 693mikkelh