162 $
Hotels.com
ZenHotels.com
Destinia.com
Anmeldt d. 29. november 2020 fra mobile enheder

Købt en overnatning med 3 retters aftensmad og morgenbuffet.
Fint værelse, kunne dog godt opgraderes med et bedre fladskærm og flere kanaler.
Maden var lækker, dog var der ikke styr på stegetiden på bøfferne, fået for meget. Skal nævnes, at vi fik tilbudt at få 2 nye serveringer. Sød betjening og hyggelig stemning .
Morgenbuffet var fin, lidt for en hver smag.
Vi havde et hyggeligt ophold .
“Ville give 3,5 i anmeldelse, hvis det var muligt”

Dato for ophold: november 2020
1  Tak, gitte l
Anmeldt d. 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Vores 1 besøg på Foldens restaurant, og det var desværre en skuffende oplevelse.
Maden var ikke noget at skrive om. Bøfferne var total gennemstegt ( havde bestilt medium) grøntsagerne, nærmest rå og saucerne, var uspiselige pulver/ færdig saucer.
Fisken var næsten kold og med samme ringe færdig sauce.
Æble desserten, smagte af gamle bløde havregryn, og havde smag af køleskab. Pandekagerne var også en kønsløs omgang.
Det forventer man ikke, med deres priser.
Betjeningen derimod, var sød og serviceminded.
Foldens restaurant er en klassisk turistfælde, der springer over hvor gæret er lavest, på mad fronten.
Ingen sammenhæng mellem pris og kvalitet. De 2 stjerner er for den søde betjening.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, 598j_rgenn
Anmeldt d. 9. september 2020

Værelserne er ok (prisen taget i betragtning). Personale yderst venlig & kompetent (både i restaurant & reception) .
Morgenmaden med perfekt og alsidigt udvalg. Restaurant med veltilberedte og smagfulde retter.

Værelsestip: Ønsk 1 værelse som ikke er tæt ved restaurationens udsugning.
Dato for ophold: september 2020
Tak, Gerd R
Anmeldt d. 29. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel i centrum af Skagen. Der er få meter til gågaden, caféer og havnen. Venligt personale. God morgenbuffet med et stort udvalg.
Fin pris ift beliggenheden.
Dog er der ingen aircondition på værelset

Dato for ophold: august 2020
Tak, Line A
Anmeldt d. 3. juli 2020

De har et vildt prisniveau i forhold til hvilken form for restaration de kører, minder lidt om en bistro med fuld selvbetjening. Dog en noget pænere en af slagsen, men at tage 200 kr. For en ret der ikke smager af noget og ikke er særlig spændende, og uden nogen form for service som jeg regner med til de priser. Gav 35 kr. For en lille cola uden isterninger, og selfølgelig selvbetjening.
Synes ikke man kan tage den pris og så ikke levere til det service og kvalitets niveau der vil være forventet, som ved en alm. Restaurant

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Pandabjorn