Anmeldt d. 8. april 2020 fra mobile enheder

Dejligt ophold, lækkert værelse, hjælpsom personale og rigtig god service, det var, hvad vi blev mødt med på Foldens Hotel. Både morgen-og aftensmad var super lækkert samt mættende og blev serveret på værelset.

Dato for ophold: april 2020
Tak, chelinamaigaard
Anmeldt d. 2. april 2020 fra mobile enheder

Efter et 2-dages ophold på Foldens Hotel med morgen- og aftensmad begge dage må vi konstatere, at det trods corona har fungeret optimalt.
Yderst vedkommende og hjælpsomt personale, aftenmenuer serveret på værelset af sublim kvalitet plus en fyldig, fornem og mættende morgenmad har gjort opholdet i et ganske øde Skagen til en oplevelse ud over det sædvanlige.

Dato for ophold: april 2020
Tak, Flemda
Anmeldt d. 29. marts 2020

Kedelig oplevelse.. det der hørte med “opholdet” såsom velkomstdrink og kaffe avec måtte vi selv gøre opmærksom på at vi gerne ville have.
Grundet tiderne blev 3-retters menuen serveret på værelset, hvilket var en god løsning, dog var Hovedretten var kold ved servering.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, AVLA21
Anmeldt d. 17. februar 2020

Værelset var fint, kunne dog godt have brugt nogle bedre puder. Vi fik en dejlig velsmagende 3 retters menu. Morgenbuffet var bla. med både scramble æg, frisk frugt og pandekager. Personalet var meget venlige og hjælpsomme. Kan kun anbefales.

Dato for ophold: februar 2020
Tak, 450birtek
Anmeldt d. 21. november 2019

2-dages ophold med morgenmad og 2-retters aftenmenu begge dage. Fredeligt og hyggeligt hotel centralt beliggende midt i Gl. Skagen tæt på stationen og tæt på Vippefyret og dejlig sandstrand. Dejligt værelse og særdeles venligt personale. Såvel morgenmad som aftensmad var prima og velsmagende. Kommer gerne igen!

Værelsestip: 1.sal stille og roligt. Men det var jo også november!
Dato for ophold: november 2019
Tak, HenningJ138