Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com317 US$
Tripadvisor317 US$
Travelocity
Hotels.com317 US$
Priceline315 US$
Trip.com314 US$
Anmeldt d. 6. juni 2022

Vi spiste frokost på Ruths Hotel med dejlig mad og vin. Men tjeneren kendte ikke menukortet. Jeg bestilte helleflynder, men det havde de ikke sagde tjeneren, så måtte jeg vise ham, at det altså stod på menukortet. Da vi havde spist kom tjeneren og sagde " I vil vel gerne have regningen" Jeg sagde "øhhh nej, vi vil gerne bede om dessert" Dessert skeen var meget snavset og jeg måtte bede om en ren.
Der blev ikke spurgt ind til, om alt var ok under frokosten.
Vi havde nok forventet, at der var styr på disse ting, taget i betragtning af, at stedet gerne vil fremstå som speciel og for kvalitet.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, Lillemis
Anmeldt d. 20. marts 2022 fra mobile enheder

Fremragende ophold på Ruths hotel!
Fantastisk førstegangsophold på Ruths, hvor vi havde et værelse med altan på hotellet.
Fine faciliteter og fremragende mad, både på gourmetrestauranten Oké og deres Brasserie.
Venligt og meget serviceminded personale der med glimt i øjet har øje for at give gæsterne den bedste oplevelse.
Første, men bestemt ikke sidste ophold her!

Dato for ophold: marts 2022
Tak, MomsenHuusmann
Anmeldt d. 26. februar 2022 fra mobile enheder

Ruth”s hotel er FANTASTISK og går op i detaljer og med en fantastisk service.
Vi var 3 veninder afsted og boede i en vildt lækker junior suite af meget høj kvalitet. Alt på værelset var af lækkert og helt nyrenoveret.

Morgenmaden var super og med meget lækre råvarer og en rigtig god service.

Jeg er vild med jeres hotel 5⭐️ holder hele vejen.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Tina H
Anmeldt d. 22. februar 2022

Wellness ophold på Ruth’s Hotel .

Dejlig “ ægte badehotel “ stemning i bestilte junior suite på Strandhotellet.

Blev vist tilrette af receptionist, sød og imødekomme .

30 min bodyskrub i wellness, virkelig fin behandling og dejlig personale.

Wellness afd. har en lille sauna og et lille dampbad ( som desværre ikke var i drift ). Brusekabine med massage bruser. Terapi pool - opvarmet bassin , intet andet. 3 omklædningsrum med brus, det ene med toilet.
Fint der er badekåbe, tøffer og håndklæder.
Shampoo, bodywash og lotion til fri afbenyttelse.

Vi havde opgraderet til 4 retter samt vinmenu i Brasseriet.
Bordene står meget tætte, sidder nærmest til bords med “naboen”.
Lidt forvirring vedr. vores middag tjenerne imellem, præsenterede menuen 2 gange, selvom vi havde afleveret en voucher fra receptionen.
Maden var ganske udmærket, uden at imponere, vinmenuen var uinteressant, små glas og alt for dyr ( 4 glas kostende 620kr ) Oveni en tappet flaske vand med brus 60kr . Dårlig stil .
Tjenerne var smilende og imødekommende, små fejl kan osse være chamerende.

Hyggelig pejsestue, hvor vi nyd en dejlig kold Skagen øl, efter middagen.

Dejlig morgen buffet, med friskpresset appelsinjuice og valgfri æggeret.

Tilkøbte 60 min massage inden afgang, igen en rigtig fin oplevelse.

Opholdet er godkendt, men absolut ikke det bedste vi har oplevet.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, gitte l
Anmeldt d. 12. januar 2022 fra mobile enheder

Over 5000kr, for at sidde på improvisere bordet uden dug,lang væk fra andre gæster og uden ly. Begynder at spekuleret på om personalet bliver instrueret i at behandle folk forskellige. Kunne ikke se alt de glamour og sympati som er blevet reklamere for.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, christianeo335