Hotels.com
Trip.com
Orbitz.com
Anmeldt d. 26. februar 2022 fra mobile enheder

Ruth”s hotel er FANTASTISK og går op i detaljer og med en fantastisk service.
Vi var 3 veninder afsted og boede i en vildt lækker junior suite af meget høj kvalitet. Alt på værelset var af lækkert og helt nyrenoveret.

Morgenmaden var super og med meget lækre råvarer og en rigtig god service.

Jeg er vild med jeres hotel 5⭐️ holder hele vejen.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Tina H
Anmeldt d. 22. februar 2022

Wellness ophold på Ruth’s Hotel .

Dejlig “ ægte badehotel “ stemning i bestilte junior suite på Strandhotellet.

Blev vist tilrette af receptionist, sød og imødekomme .

30 min bodyskrub i wellness, virkelig fin behandling og dejlig personale.

Wellness afd. har en lille sauna og et lille dampbad ( som desværre ikke var i drift ). Brusekabine med massage bruser. Terapi pool - opvarmet bassin , intet andet. 3 omklædningsrum med brus, det ene med toilet.
Fint der er badekåbe, tøffer og håndklæder.
Shampoo, bodywash og lotion til fri afbenyttelse.

Vi havde opgraderet til 4 retter samt vinmenu i Brasseriet.
Bordene står meget tætte, sidder nærmest til bords med “naboen”.
Lidt forvirring vedr. vores middag tjenerne imellem, præsenterede menuen 2 gange, selvom vi havde afleveret en voucher fra receptionen.
Maden var ganske udmærket, uden at imponere, vinmenuen var uinteressant, små glas og alt for dyr ( 4 glas kostende 620kr ) Oveni en tappet flaske vand med brus 60kr . Dårlig stil .
Tjenerne var smilende og imødekommende, små fejl kan osse være chamerende.

Hyggelig pejsestue, hvor vi nyd en dejlig kold Skagen øl, efter middagen.

Dejlig morgen buffet, med friskpresset appelsinjuice og valgfri æggeret.

Tilkøbte 60 min massage inden afgang, igen en rigtig fin oplevelse.

Opholdet er godkendt, men absolut ikke det bedste vi har oplevet.

Dato for ophold: februar 2022
Tak, gitte l
Anmeldt d. 12. januar 2022 fra mobile enheder

Over 5000kr, for at sidde på improvisere bordet uden dug,lang væk fra andre gæster og uden ly. Begynder at spekuleret på om personalet bliver instrueret i at behandle folk forskellige. Kunne ikke se alt de glamour og sympati som er blevet reklamere for.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, christianeo335
Anmeldt d. 23. november 2021 fra mobile enheder

Nu skulle det prøves. 2 overnatninger med mad på dette luksuriøse hotel. Fra man træder ind af døren og til man gå ud af den igen , bliver man behandlet på den bedste måde. Alt personale er yderst hjælpsomme og gør ALT for at ens ophold bliver så behalig som muligt. Morgenmaden er overdådig, aftensmaden ligeså. Skønt sted hvor der er masser af mulighed for afslapning, ta en tur i det varme terapi bassin, og du er født som på ny. Sengene er dejlige, værelse (54) ligger ovenover en svingdør, den høres meget tydeligt. Det er det rene luksus og det gør en godt.

Dato for ophold: november 2021
Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt d. 13. september 2021 fra mobile enheder

Vi var på et gastronomisk ophold i weekenden, og det levede slet ikke op til forventningerne, desværre.
Der er dårlig service på terassen, i Brasseriet samt i pejsestuen. Man skal selv opsøge betjeningen, hvilket er det sidste jeg havde forventet, når man booker sig ind på et hotel i den prisklasse.
Vi havde desværre en uheldig situation første dag i Brasseriet, da jeg først blev placeret ved et bord - uden menukort eller tilbud om drikkevarer - hvorefter jeg selv igen måtte tage kontakt til tjenerne for at få betjening - herefter venter vi IGEN på at bestille mad. Så glemmer de vores hovedret, så vi sidder og venter måske 40 minutter før vi når dertil. De kompenserer trods alt ved at give drikkevarerne, men jeg synes bare det er så useriøs betjening, når man gerne vil være et fint hotel. Maden i Brasseriet var fin, men ikke noget særligt.

Morgenmaden var til gengæld lækker med mulighed for selv at vælge æggeretter. De havde dog byttet et pocheret æg ud med et hårdkogt på min egg Benedict - heller ikke forventeligt af et fint hotel.

Vi boede i en juniorsuite som egentlig var fin, men brusekabinen var utæt og vandet stod derfor ud på hele badeværelsesgulvet.

Det eneste, der virkelig spillede var Okê, fantastisk gastronomisk niveau med en betjening, der passede sig til. Helt sublimt.

Hvis ikke det var for Okê, så havde Ruts kun fået 2 stjerner.

11.000 kroner for 2 dage med så dårlig service er simpelthen bare ikke godt nok. Hvis vi tager tilbage til Ruths, så er det kun for at besøge Okê.

Dato for ophold: september 2021
Tak, LouiseE1453