Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com328 US$
Hotels.com328 US$
Travelocity328 US$
Priceline328 US$
eDreams328 US$
Orbitz.com328 US$
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Det var rigtigt god mad, men trods det sætter vi aldrig vores ben der igen! Den betjening var grænsen, og hvor var det ikke vores forventning.
To gange var vi ved at gå, men nysgerrigheden efter oplevelsen tog over og vi blev.
Det var tydeligt at der blev forskelsbehandlet og både restaurantchefen som tog imod os var så arrogant at det halve kunne være nok! Tjenerne var dissideret provokerende overfor os!

Dato for ophold: juni 2021
Tak, 29jenss
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Spontant besøg for at få kaffe & kage. Yderst venlig tjener der serverede det ønskede. Fuld sol og go’ stemning, var kun positivt ☀️☀️ Fik en dejlig stor rabarbertrifli med latte, dejlig hjemmelavet og fin smag. Kommer helt sikkert tilbage, nok for at spise middag.

Værelsestip: Vil booke bord næste gang vi skal på Ruths Hotel.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Gitte R
Anmeldt d. 4. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig skønt hotel med fantastisk service. Hele vejen rundt bliver man mødt af imødekommende og hjælpsom personale.
Vi både i Suiten med havudsigt. Den var fantastisk. Morgen mad er super især da vi fandt ud af div æg osv kan bestille inkl i prisen.

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, 257carolinej
Anmeldt d. 5. juni 2021 fra mobile enheder

Dejlige værelser, men ucharmerende udenomsomgivelser og en dårlig oplevelse på dagens første sommerdag - MEGET lang ventetid på mad, som ikke var værd at vente på, men tør, fed og kedelig. Morgenmaden heller ikke imponerende, omelet med beacon on the side, mega kedelig og kønsløs.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Michael F
Anmeldt d. 16. maj 2021

Vi havde 2 overnatninger i juniorsuite på det nyrenoverede Strandhotel, som nu byder på ægte badehotelatmosfære - i luksusudgaven.
Den første aften blev vi forkælet med gourmet i verdensklasse i Ruths Gourmet, hvor vi valgte den store menu inkl. vinmenu - dét fortrød vi ikke! Det var for alle sanser en kulinarisk oplevelse af de helt store,
Den anden aften spiste vi i Brasseriet, hvor maden også var virkelig god, men selvfølgelig noget andet.
Morgenmaden var også fantastisk - kun en lille smule ærgerligt, at den serveres fra buffet, som godt kan blive lidt hektisk.
Overalt blev vi mødt af søde og imødekommende medarbejdere - og absolut ingen snobberi, så de anmeldelser der fortæller dét kan vi på ingen måder genkende.
Det var fra først til sidst total selvforkælelse - tiltrængt efter en lang Coronanedlukning!

Dato for ophold: maj 2021
Tak, simono362