Vi var på et gastronomisk ophold i weekenden, og det levede slet ikke op til forventningerne, desværre.
Der er dårlig service på terassen, i Brasseriet samt i pejsestuen. Man skal selv opsøge betjeningen, hvilket er det sidste jeg havde forventet, når man booker sig ind på et hotel i den prisklasse.
Vi havde desværre en uheldig situation første dag i Brasseriet, da jeg først blev placeret ved et bord - uden menukort eller tilbud om drikkevarer - hvorefter jeg selv igen måtte tage kontakt til tjenerne for at få betjening - herefter venter vi IGEN på at bestille mad. Så glemmer de vores hovedret, så vi sidder og venter måske 40 minutter før vi når dertil. De kompenserer trods alt ved at give drikkevarerne, men jeg synes bare det er så useriøs betjening, når man gerne vil være et fint hotel. Maden i Brasseriet var fin, men ikke noget særligt.
Morgenmaden var til gengæld lækker med mulighed for selv at vælge æggeretter. De havde dog byttet et pocheret æg ud med et hårdkogt på min egg Benedict - heller ikke forventeligt af et fint hotel.
Vi boede i en juniorsuite som egentlig var fin, men brusekabinen var utæt og vandet stod derfor ud på hele badeværelsesgulvet.
Det eneste, der virkelig spillede var Okê, fantastisk gastronomisk niveau med en betjening, der passede sig til. Helt sublimt.
Hvis ikke det var for Okê, så havde Ruts kun fået 2 stjerner.
11.000 kroner...Vi var på et gastronomisk ophold i weekenden, og det levede slet ikke op til forventningerne, desværre.
Der er dårlig service på terassen, i Brasseriet samt i pejsestuen. Man skal selv opsøge betjeningen, hvilket er det sidste jeg havde forventet, når man booker sig ind på et hotel i den prisklasse.
Vi havde desværre en uheldig situation første dag i Brasseriet, da jeg først blev placeret ved et bord - uden menukort eller tilbud om drikkevarer - hvorefter jeg selv igen måtte tage kontakt til tjenerne for at få betjening - herefter venter vi IGEN på at bestille mad. Så glemmer de vores hovedret, så vi sidder og venter måske 40 minutter før vi når dertil. De kompenserer trods alt ved at give drikkevarerne, men jeg synes bare det er så useriøs betjening, når man gerne vil være et fint hotel. Maden i Brasseriet var fin, men ikke noget særligt.
Morgenmaden var til gengæld lækker med mulighed for selv at vælge æggeretter. De havde dog byttet et pocheret æg ud med et hårdkogt på min egg Benedict - heller ikke forventeligt af et fint hotel.
Vi boede i en juniorsuite som egentlig var fin, men brusekabinen var utæt og vandet stod derfor ud på hele badeværelsesgulvet.
Det eneste, der virkelig spillede var Okê, fantastisk gastronomisk niveau med en betjening, der passede sig til. Helt sublimt.
Hvis ikke det var for Okê, så havde Ruts kun fået 2 stjerner.
11.000 kroner for 2 dage med så dårlig service er simpelthen bare ikke godt nok. Hvis vi tager tilbage til Ruths, så er det kun for at besøge Okê.Mere
Vis færre