Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com431 $
CheapTickets431 $
Orbitz.com431 $
Trip.com450 $
Travelocity431 $
FindHotel431 $
Anmeldt d. 10. april 2021

Vi tog en tur på Ruths lige efter påske. 3 dage hvor vi også spiste aftensmad på værelset på grund af Covid.
Du bliver taget imod af søde folk i receptionen og bliver så behandlet stille og roligt til nærmest perfektion.
Vi havde bestilt en juniorsuite med lidt ekstra plads, og der dækkede de op til vores venner og os, så vi indtog alle måltider med hvid dug og tjenere der sprang rundt og servicerede os med gourmet, og en af dagene også en Skaldyrs tallerken.
Vi ringede også en del roomservice især efter den meget populære drink vi kaldte "rabarbaren"
Værelset er lækkert stilrent og det hele er bare i en super kvalitet, men på en afdæmpet måde.
Nøglerne er de gode gamle med et messingskilt på, der ville få dig til at gå skrå ned til solnedgange, hvis du ikke afleverer den i receptionen. Fedt.
Ruths er ikke i den billige ende, men til gengæld er det en meget stor oplevelse, og især fordi der ikke er noget "fancy pancy" over det, andet end at gæsten skal have det godt. Her skal vi da hen igen

Værelsestip: Udsigt til klitterne
Dato for ophold: april 2021
1  Tak, steenv_13
Anmeldt d. 10. december 2020 fra mobile enheder

Suverænt ophold fra start til slut. Hele hotellet emmer af kvalitet i såvel indretning som service. Vi sov i et nyrenoveret værelse, vi fik den mest omsorgsfulde full body scrub, vi fik god aftensmad i brasseriet og næste dag mere morgenmad end vi kunne rumme. Rigtig dejligt at være der udenfor sæsonen, vi havde hele wellness-afdelingen for os selv, og vi nød det tilpas doserede juleri i lokalerne og i menuen.

Dato for ophold: december 2020
Tak, BrowneB2017
Anmeldt d. 10. september 2020

Vi har boet hos Ruth på Strandhotellet - super fint sted. Morgenmaden er rigtig rigtig god.
Restaurant Brasseri er dog ikke helt i top
Der er alt for mange mennesker på et alt for lille område - men mad var fin og betjening ok - men husk at passe godt på jeres gæster i.f.t. Corona - her tænker jeg på jeres servering af mad / brød mm tag lige et ekstra tjek hvordan i håndtere det

Dato for ophold: september 2020
Tak, FamilienGr
Anmeldt d. 27. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 19 familiemedlemmer der havde 2 overnatninger på Ruths Hotel.
Fra vi kom til vi tog hjem havde vi en fantastisk oplevelse! Alt var rent og pænt. Personalet var venlige, imødekommende og super professionelle. Stor tak til den tjener der var tilkoblet vores selvskab de to dage.
Værelser og lejlighederne var super flotte og der var taget hensyn til børn og hund.
Maden var veltillavet og super flot præsenterer!!
Kommer med glæde igen!!!

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, 938lisp
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

For at starte ferien i top, havde vi booket en overnatning på Ruths hotel.
Allerførst kom der ingen bekræftigelse på bookingen, og ved kontakt, var værelset kun halvt booket - men pengene reserveret på kortet. Vi havde forventet et nyrenoveret værelse - det stod på deres hjemmeside. Men vi blev henvist til strandhotellet lidt længere nede af gaden. Fik nøglen udenfor. Til vores overraskelse - og ikke positivt, var værelset i to etager. Og uden Aircondition.
Sengetøjet lugtede lidt surt
Der var bestilt kaffe og kage, men det måtte vi selv bede om.
Maden var fin, men heller ikke her en wauv effekt.
Alt i alt slet ikke den høje pris værd

Dato for ophold: august 2020
Tak, 754hellel