Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com429 $
Orbitz.com429 $
CheapTickets429 $
Travelocity429 $
Trip.com449 $
Tripadvisor429 $
Anmeldt d. 10. december 2020 fra mobile enheder

Suverænt ophold fra start til slut. Hele hotellet emmer af kvalitet i såvel indretning som service. Vi sov i et nyrenoveret værelse, vi fik den mest omsorgsfulde full body scrub, vi fik god aftensmad i brasseriet og næste dag mere morgenmad end vi kunne rumme. Rigtig dejligt at være der udenfor sæsonen, vi havde hele wellness-afdelingen for os selv, og vi nød det tilpas doserede juleri i lokalerne og i menuen.

Dato for ophold: december 2020
Tak, BrowneB2017
Anmeldt d. 10. september 2020

Vi har boet hos Ruth på Strandhotellet - super fint sted. Morgenmaden er rigtig rigtig god.
Restaurant Brasseri er dog ikke helt i top
Der er alt for mange mennesker på et alt for lille område - men mad var fin og betjening ok - men husk at passe godt på jeres gæster i.f.t. Corona - her tænker jeg på jeres servering af mad / brød mm tag lige et ekstra tjek hvordan i håndtere det

Dato for ophold: september 2020
Tak, FamilienGr
Anmeldt d. 27. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 19 familiemedlemmer der havde 2 overnatninger på Ruths Hotel.
Fra vi kom til vi tog hjem havde vi en fantastisk oplevelse! Alt var rent og pænt. Personalet var venlige, imødekommende og super professionelle. Stor tak til den tjener der var tilkoblet vores selvskab de to dage.
Værelser og lejlighederne var super flotte og der var taget hensyn til børn og hund.
Maden var veltillavet og super flot præsenterer!!
Kommer med glæde igen!!!

1  Tak, 938lisp
Anmeldt d. 20. august 2020 fra mobile enheder

For at starte ferien i top, havde vi booket en overnatning på Ruths hotel.
Allerførst kom der ingen bekræftigelse på bookingen, og ved kontakt, var værelset kun halvt booket - men pengene reserveret på kortet. Vi havde forventet et nyrenoveret værelse - det stod på deres hjemmeside. Men vi blev henvist til strandhotellet lidt længere nede af gaden. Fik nøglen udenfor. Til vores overraskelse - og ikke positivt, var værelset i to etager. Og uden Aircondition.
Sengetøjet lugtede lidt surt
Der var bestilt kaffe og kage, men det måtte vi selv bede om.
Maden var fin, men heller ikke her en wauv effekt.
Alt i alt slet ikke den høje pris værd

Tak, 754hellel
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi boede 4 voksne og et barn i det gule hus - et hus med 3 terrasser, stort velassorteret køkken, stor opholdsstue, spise stue, flotte værelser og dejlige badeværelser. Fra huset er der en smuk udsigt til Sømærket på toppen af klitterne. Vi spiste morgenmad i Ruth’s morgenmadsrestaurant. Et fantastisk ophold der kun kan anbefales

2  Tak, 717henriks