Anmeldt d. 22. januar 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Ruths Hotel i uge 4 2020. Det var tydeligt uden for sæsonen men en dejlig fredelig og afslappende oplevelse. Personalet var meget behjælpeligt og behageligt. Værelset i Strandhuset var super dejligt og rent. Jeg var lidt skuffet over deres opfattelse af jacuzzi, som egentlig bare er et badekar...

Wellness delen var meget lækkert. Dejlig poolområde og sauna, men dampbadet var ikke rengjort tilstrækkeligt. Til gengæld var morgenmadsbuffeten helt i særklasse! Super afslappende og et bredt udvalg af morgenmad!

Dato for ophold: januar 2020
Tak, B4199IJchristians
Anmeldt d. 3. januar 2020

Nytårsophold med 2 overnatninger og 5 retters gourmet oplevelse nytårsaften. Vi var 2 par med hund og fik en lille lejlighed i nærtliggende bygning.
Lejligheden er fint indrettet i et typisk hus i Gl. Skagen stil. Indretningen er er stillig men mangler lige det sidste touch for at være helt i top. Der er pænt og rent, men fremstår dog lidt slidt med kalk i fugerne på badeværelse.
Hotellets personale er meget flinke og service minded. Man føler sig som en del af familien.
Middagen var en fin oplevelse. Efter champagne og aperitiffer under Dronningens nytårstale blev vi ført til bords til 5-retters menu. Der var lagt op til en gourmet oplevelse og det holdte langt hen af vejen. Inden ankomst bliver man ringet op om der er særlige hensyn, der skal tages i forhold til allergi mv.
Efter middagen var der levende musik med dansk top klassikere - desværre ikke i vores stil.
En god oplevelse, som kan anbefales. Bemærk, at der hurtigt bliver udsolgt.

Dato for ophold: december 2019
Tak, Erik D
Anmeldt d. 3. januar 2020

Vi besøgte Ruths Hotel i september måned, og det var en rigtig skøn oplevelse. Vi havde bestilt et gourmet- samt et wellness-ophold, hvilket var en rigtig god kombination. Det samlede ophold var inklusiv to overnatninger i en dejlig juniorsuite, lækker morgenbuffet, adgang til wellness-afdelingen, en halv times behandling, 2 retters menu i Brasseriet den ene aften samt en virkelig spændende 5 retters menu i gourmetrestauranten den anden aften.

Super service at hotellet ringede i forvejen og spurgte ind til eventuelle allergier, således at kokken kunne tage hensyn hertil i forbindelse med gourmetmiddagen.

Dejlig oplevelse, som bestemt godt kan gentages. Alt var perfekt og servicen var helt i top. At man ikke oplevede fine fornemmelser, men at det hele var helt nede på jorden, gjorde kun oplevelsen endnu bedre.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Gittesaeby
Anmeldt d. 2. januar 2020

Vi kommer gerne igen.
Dejlige, rolige omgivelser og spændende madoplevelser.
Værelset var smagfuldt indrettet i blå nuancer og med god plads.
Sødt og venligt personale med tid til smil trods stor travlhed.

Dato for ophold: december 2019
Tak, AnneF123456
Anmeldt d. 8. september 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte Ruths hotel i september, og selvom vi stort set ikke mødte et menneske på gaden, var der liv og glade dage på hotellet.

Brasseriet serverede exceptionelt god mad, omend serveringen haltede langt bagefter, og man fik fx slet ikke lov at smage på vinen før den blev hældt i glasset. Maden kom til vores fryd og overraskelse hurtigt, men vinen for sent, da vi sad med tomme glas midt i forretten og forgæves forsøgte at hive fat i en tjener. Det var lidt som om, at når man først var betjent, så var resten lidt ligegyldigt!? I loungen før og efter middagen, skulle man også være heldig at støde på en tjener, der havde tid og lyst til at servere.

Gourmet restauranten var en (engangs) oplevelse. Gennemført og en smule arrogant - måske endda lidt for meget - og vin til ågerpriser ift det man får. Portionerne fine små størrelser, når man spiser så mange retter. Maden i brasseriet faldt bedre i vores smag, men det er jo en personlig vurdering.

Morgenmadsbuffetten var meget simpel, men til gengæld kunne man bestille friske æg, og omeletten smagte himmelsk.

Vi boede et stykke fra hotellet. Var ikke klar over, at det var opdelt på denne måde, og måtte traske frem og tilbage i regnvejr. Der var ingen minibar, men man kunne bestille roomservice, hvis man betalte 50kr(!!!). - også mad, selvom der intet bord var at spise ved.

For værelset var lille bitte. Hyggeligt og fint, men småt. En lille hyggekrog hvor man desværre kun kunne sidde en person, og hvor internettet ikke rakte.

Der er plads til forbedringer på dette famøse sted! Priserne er bombastiske, (især drikkevarer) men alt i alt havde vi et rigtigt dejligt ophold med god mad og drikke.

(Spaen nåede vi aldrig at besøge)

Dato for ophold: september 2019
1  Tak, Trine Beck J