Anmeldt d. 8. juli 2021 fra mobile enheder

En helt fantastisk restaurant. Der sætter rammerne for eventyr og historier op gennem tiderne. Samme overskrift gennemsyrer både servicen og maden der serveres.

Prøv deres Chateaubriand. Det er ubestridt det bedste måltid jeg har fået serveret på en restaurant. Top den med Foie Gras. Det burde du unde dig selv.

Konen fik lammekrone det matchede samme oplevelse.

Vinkortet er en historie for sig, hvor man ikke kan andet, end male med den brede pensel.

Fruen og jeg kunne ikke have valgt et bedre sted at holde vores intime bryllupsmiddag

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 9henrike
Anmeldt d. 1. juli 2021

Vi er en familie på 5, som besluttede os for at indtage et dejligt måltid mad til frokost på Brøndums Hotel.
Vi går ind på hotellet og bliver taget imod af en kvindelig ansat. Og det er allerede her at filmen knækker lidt for os. Man skal åbenbart være af en vis social status, for at få en ordentlig velkomst på hotellet??? Vi er en ganske almindelig "mellemklasse" familie, men følte os i den grad ikke velkommen. Den kvindelig ansatte gav os totalt "elevatorblikket", uden så meget som et "velkommen til" eller et smil. Min hustru siger til mig "....gud ved om vi er velkommen her?". Vi får besked på at sidde udenfor og jeg spørger om der er et godt sted med læ, da det er lidt stormende udenfor. Den kvindelige ansatte peger på et bord nede bagved og siger: "I kan sidde der...", hvorefter hun forsvinder igen.
Maden var perfekt og den mandlige tjener ved vores bord meget venlig!
Vi får efter spisningen regningen af en ung kvindelig tjener, lydende på i alt 1300 kr. Jeg ved ikke hvorfor (nok høflighed), men vi giver 100 kr i drikkepenge oveni. Det er åbenbart hvad man forventer, eller også var det for lidt, for vi får ikke så meget som et tak eller noget fra den kvindelige tjener.

Rigtig god mad, men overordnet set, følte vi os ikke godt tilpas eller velkomne på hotellet. Den dårlige velkomst overskygger fuldstændig oplevelsen.
I fremtiden ligger vi vores penge andetsteds. Men jeg tror såmænd at Brøndums er totalt ligeglade?

Dato for ophold: juli 2021
Tak, Brian H
Anmeldt d. 11. maj 2021 fra mobile enheder

Fint gammelt hotel som er istandsat med respekt for historien. Vi havde et fint velindrettet værelse i hovedbygningen. Eneste minus er, at der er fælles toilet og bad.
Sengene var gode og morgenmaden var også rigtig fin, righoldig og varieret.
Personalet var imødekommende og profesionelle. Alt i alt en god oplevelse.

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Torben27
Anmeldt d. 3. november 2020 fra mobile enheder

Framragende 2 dages ophold med 3 retters fantastisk menu , snacks og velkomst drink udover det sædvanlige en yderst veloplagt betjening fra ankomst til afrejse. Middagen var sublim serveret af restaurant chefen , det med stor situations fornemmelse fortalte om det historiske sted , de lækre retter . Og anbefalede gode vine . Vil til enhver tid komme igen og anbefaler varmt stedet

Dato for ophold: november 2020
Tak, Else O
Anmeldt d. 21. september 2020

For første gang skulle jeg besøge Skagen, sammen med 2 veninder. Vi valgte at booke lejligheden der ligger øverst på Admiralgården - hmmm det var nok første fejl. Når vi befinder os i en Coronasituation, forventer jeg meget grund rengøring når jeg lejer mig ind. Det var vist ikke sket, da vi ankom hang der et glemt jakkesæt i skabet, hvilket jo indikerer at ingen har åbnet og eller gjort rent her.
I forbindelse med badværelset er der gjort plads til køleskab, elkeddel og både kopper og glas, men da der ikke er mulighed for at vaske hverken kopper eller glas op, forventer jeg at de bliver skiftet når jeg nu har 2 overnatninger. Det skete heller ikke.
Under morgenmaden, som var buffet og hvor der var anbragt handsker til gæsterne (dejligt), var der flere gæster der overså handskerne, hvilket jo er meget naturligt. Vi bad så tjeneren om det var muligt at huske gæsterne på det, når han alligevel skulle bede os om værelsesnøgle. Svaret var "det er jo voksne mennesker, så det gør vi ikke", godt så. Og da vi lidt senere bad om et viskestykke, da vi gerne ville sidde og nyde vores kaffe i gårdhaven (det havde regnet en del og ville helt sikker fortsætte), var svaret "nej ved I hvad, det begynder alligevel at regne om lidt".
For mig var det en så ærgerlig oplevelse. Heldigvis var alt andet vi oplevede i Skagen perfekt og jeg kommer gerne igen, men finder mig nok et andet sted at bo.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, Waldau