184 $
Expedia.com184 $
CheapTickets184 $
eDreams184 $
Anmeldt d. 3. november 2020 fra mobile enheder

Framragende 2 dages ophold med 3 retters fantastisk menu , snacks og velkomst drink udover det sædvanlige en yderst veloplagt betjening fra ankomst til afrejse. Middagen var sublim serveret af restaurant chefen , det med stor situations fornemmelse fortalte om det historiske sted , de lækre retter . Og anbefalede gode vine . Vil til enhver tid komme igen og anbefaler varmt stedet

Dato for ophold: november 2020
Tak, Else O
Anmeldt d. 21. september 2020

For første gang skulle jeg besøge Skagen, sammen med 2 veninder. Vi valgte at booke lejligheden der ligger øverst på Admiralgården - hmmm det var nok første fejl. Når vi befinder os i en Coronasituation, forventer jeg meget grund rengøring når jeg lejer mig ind. Det var vist ikke sket, da vi ankom hang der et glemt jakkesæt i skabet, hvilket jo indikerer at ingen har åbnet og eller gjort rent her.
I forbindelse med badværelset er der gjort plads til køleskab, elkeddel og både kopper og glas, men da der ikke er mulighed for at vaske hverken kopper eller glas op, forventer jeg at de bliver skiftet når jeg nu har 2 overnatninger. Det skete heller ikke.
Under morgenmaden, som var buffet og hvor der var anbragt handsker til gæsterne (dejligt), var der flere gæster der overså handskerne, hvilket jo er meget naturligt. Vi bad så tjeneren om det var muligt at huske gæsterne på det, når han alligevel skulle bede os om værelsesnøgle. Svaret var "det er jo voksne mennesker, så det gør vi ikke", godt så. Og da vi lidt senere bad om et viskestykke, da vi gerne ville sidde og nyde vores kaffe i gårdhaven (det havde regnet en del og ville helt sikker fortsætte), var svaret "nej ved I hvad, det begynder alligevel at regne om lidt".
For mig var det en så ærgerlig oplevelse. Heldigvis var alt andet vi oplevede i Skagen perfekt og jeg kommer gerne igen, men finder mig nok et andet sted at bo.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Waldau
Anmeldt d. 19. september 2020

Vi havde et dejligt hverdagsophold her i september måned. Dejligt værelse med bad i det nærliggende Admiralsgården - lidt aldrende, men det fungerede fint.

Middag i restauranten er en oplevelse, vi nød 2 retter med Madam Brøndums fiskesuppe som toppunkt, bare lækkert og flot serveret. Til hovedret en kæmpe Skawbo Rødspætte, uden dikkedarer. Der er et enormt vinkort med rigtig mange dyrere vine, vi nøjedes dog med husets vin “Emotion no 2”, som gik fint til maden - dog lidt debat med tjeneren, om hvorvidt det var en hel flaske hun kom med.
Efterfølgende stemningsfyldt kaffe med whisky i Brøndums Spisestue - en herlig afslutning på dage. Spisestuen kunne vi dagen efter opleve på Skagens Museum, i den originale udgave.
Morgenmaden er helt i top og klares med handsker til alle, grundet Coronaen.

Fin betjening og et behageligt ophold.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Henning N
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde to overnatninger på Brøndums Hotel. Det er et gammelt, klassisk badehotel så toilet og bad var på gangen men der var håndvask på værelset.
Man skal komme her for at mærke historien.
Det ligger ikke lige op ad stranden og det kunne være fint hvis man blev tilbudt strandhåndklæder og et sted at tørre badetøj. Stranden var fantastisk.
Der var pænt rent, gode senge med dejlige dyner og puder.
Morgenbuffet fin fraset røræg som var grynet og uden smag. Der var plastikhandsker og generelt opmærksomhed på Covid.
Personalet var venlige og afslappede samtidig med at de var professionelle. Kommer her gerne igen.

Dato for ophold: august 2020
2  Tak, Kegris
Anmeldt d. 13. juli 2020

Vi havde valgt at bo på Brøndums Hotel, idet vi havde hørt så meget godt om det, men da der ikke var værelser med bad, så blev vi indlogeret på Admiralgården. Her er værelserne meget små og rengøringen var mildest talt ikke i orden. Da vi ankom, var der en halvfyldt madamepose ude på toilettet, hvor der i øvrigt lå støv fra et nyligt overstået håndværker arbejde. Trægulvene var ikke fejet/støvsuget - det er ærlig talt ikke i orden på sådan et berømt hotel.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, melittaa2014