Anmeldt d. 1. juli 2019

Vi besøgte Brøndum hotel. Og vi havde glædet os, for vi troede at det var noget særligt og at det havde charme.
Men men men vi blev frygtelig skuffet. Hotellet fremstår meget slidt og slet ikke vedligeholdt. Man får ikke hvad man betaler for. Værelset fremstod med efterladt affald fra tidligere beboere på værelset. Badeværelset var i det døgn vi var der fra start til slut uden håndsæbe og med tomme toiletruller på gulvet, derudover stod der i vasken gamle brugte engangs glas til shots eller mundskyld.
Kort sagt var det ulækkert.

Jeg vil altid anbefale de steder hvor jeg har gode oplevelser og her kunne de nemt have ændret det ved en undskyldning eller et forsøg på at yde en ekstra eller erstattende service, men der blev ikke ydet nogen service overhovedet.

Jeg vil varmt anbefale Skagen, men vælg et andet hotel, vi besøgte Ruth Hotel og det var en forrygende oplevelse. Fantastisk mad, skøn beliggenhed og et smukt og autentisk hotel der fremstår som nyt men i den gamle stil med respekt for historien.

På Brøndum hotel oplevede vi at deres syn på respekt for historien betød at gå i forfald. Hvor er det ærgerligt.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Dkkirkegaard
Anmeldt d. 1. juli 2019

Vi tjekkede ind på brøndums hotel lørdag omkring kl. 14:30. Vi blev anvist til “admiral gården” som lå et par 100 meter fra selve hovedbygningen. Solen skinnende og alting var idyl indtil vi så vores ærgerlige værelser. Ekstremt slidte værelser med huller i væggene og generelt bare enormt forfaldne! Vores venner fandt en tom champagne flaske og 4 glad ude på deres terrasse, som rengøringen ikke lige havde fået med. Ude på gangen var der fælles toilet, noget som vi i øvrigt intet har imod, men når det minder mest om et lejrskole toilet så bliver man lidt træt af det. Toilettet blev i øvrigt overhovedet ikke gjort rent i det døgn vi var på hotellet, så der stod shots glas på kanten af håndvasken og der var ingen sæbe i sæbedispenseren. Toilettet flød med gamle toiletruller og var generelt bare beskidt og ulækkert! Seriøst, vi betalte næsten 1500 kr pr. værelse og så er der ikke engang sæbe i sæbedispenseren!!!!!
Sindsygt skuffende badehotel, der helt klart ikke er pengene værd.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, Sophie K
Anmeldt d. 18. maj 2019 fra mobile enheder

En fantastisk aften startede med en lækker Aperol og med lækker mad en fantastisk vin maconias latour 2015 hvidvin
Lækker fisk til fruen og lækker oksemørbrad til mig. Afsluttet med en perfekt crepe suzettes.
Stedet har min bedste Anbefaling og er et must når man besøger Skagen. Husk at bestille bord. Det er surt og at komme og alt er optaget

Dato for ophold: maj 2019
Tak, PBI1957
Anmeldt d. 13. april 2019 fra mobile enheder

Oser af charme og historie. Venligt personale og god mad i restauranten såvel om aftenen som til morgenmaden. Kan man ikke se charmen ved det lidt slidte og bad og toilet på gangen, skal man nok ikke vælge Brøndums Hotel.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Sigko
Anmeldt d. 5. april 2019 fra mobile enheder

Dejlig varm chokolade og kaffe. God lagkage og hjemmebagt kringle. Men møbler trænger til kærlig rengøringshånd. Borde og stole var fyldt med hår, pletter og nedslidt. Så synd så stemningsfyldt et sted. Har været her flere gange, men det er første gang jeg har tænkt her trængte til grundig rengøring.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Rikke B