Sæler på grenen

Havde set frem til billedet med et ben i hver farvand men de sødeste sæler havde taget pladsen først

HenrietteQ
København, Danmark
fra mobile enheder
Folkevandring

Det er altid en betagende oplevelse at gå ud til Grenen, og stille sig mellem tvende have. Det er... læs mere

Anmeldt d. 14. oktober 2020
BKC2013
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 1.675 anmeldelser

Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

En skøn naturoplevelse. Mulighed for at benytte Sandormen ud til Grenen, hvis behov. Imponerende syn at betragte forbipasserende skibe.

Tak, Johnlarse
Anmeldt d. 15. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 voksne og et mindre barn på gåtur til Grenen. Vi startede på parkeringspladsen og gik forbi bunkerne og ud til Grenen nærmest i strandkanten. Vi så 8 sæler på vejen derud, hvilket i sig selv var en oplevelse - folk holdt behørig afstand til både hinanden og sælerne. Det er en oplevelse at stå helt ude i vandet på grenen og se de to have slå mod hinanden. Grenen er et “must see” når man besøger Skagen

Tak, 717henriks
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Grenen er altid et besøg værd, vi var meget heldige med vejret, tag en tur med sandormen pris 30kr for voksne retur, eller gå den ca 1,5 km (ca en halv time) og se DRACHMANNS grav lige ved P pladsen

Tak, soeren-SJdk
Anmeldt d. 7. august 2020

Vi skulle da til grenen med en fod i hvert hav. Vandet var lidt koldt, så der blev smøget bukser op og så ellers ud i det kolde vand. Vi så også sæler 6-7 stykker i vandet, samt en unge som lå på stranden og solede sig, mange mennesker tog masser af fotos.
Man skulle ikke tro der var Coruña epedimi, så tæt, folk stod på grenen.
Dette skal opleves

Tak, Scanshow
Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Kom tidligt for at få parkering og nyd de 3 km ned til selve grenen!
Dejligt sted. Vi var så heldige at se sæler på selve grenen.
En reminder til næste besøg: husk lille håndklæde til tæerne, så man kan dyppe dem i det flotte hav.

Tak, SaraChristensen