Sæler på grenen

Havde set frem til billedet med et ben i hver farvand men de sødeste sæler havde taget pladsen først

Anmeldt d. 25. oktober 2020
HenrietteQ
København, Danmark
fra mobile enheder
Folkevandring

Det er altid en betagende oplevelse at gå ud til Grenen, og stille sig mellem tvende have. Det er... læs mere

Anmeldt d. 14. oktober 2020
BKC2013
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 1.675 anmeldelser

Anmeldt d. 4. august 2020 fra mobile enheder

Kom tidligt for at få parkering og nyd de 3 km ned til selve grenen!
Dejligt sted. Vi var så heldige at se sæler på selve grenen.
En reminder til næste besøg: husk lille håndklæde til tæerne, så man kan dyppe dem i det flotte hav.

Tak, SaraChristensen
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Fint med en lille gåtur til det nordligste punkt i Danmark. Syntes det var okay at komme til uden for mange mennesker

Tak, JulieSHammerich
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi gik fra parkeringspladsen til det yderste af grenen. Vi så ialt 8 sæler på turen, hvilket er langt mere end de andre gange vi har gået turen. Udsigten fra “kompas højen” er smuk - turen ud til Grenen er skøn og det at stå helt ude på spidsen af Grenen og se de to have slå mod hinanden er unikt.

Tak, sjoeg
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Tag en tur ud med vognen: sandormen for at se dette dejlige sted, hvor to hav mødet på toppen af Denmark.
Forvent en masse mennesker.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, godmadnu
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Selvom det stormet utroligt meget var det besøget værd! Parkeringsmulighederne var rigtig fine - vi fandt hurtigt en plads trods mange mennesker

Dato for oplevelse: juli 2020
1  Tak, PernilleBT