Sæler på grenen

Havde set frem til billedet med et ben i hver farvand men de sødeste sæler havde taget pladsen først

HenrietteQ
København, Danmark
fra mobile enheder
Folkevandring

Det er altid en betagende oplevelse at gå ud til Grenen, og stille sig mellem tvende have. Det er... læs mere

Anmeldt d. 14. oktober 2020
BKC2013
Århus, Danmark
fra mobile enheder
Læs alle 1.675 anmeldelser

Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi gik fra parkeringspladsen til det yderste af grenen. Vi så ialt 8 sæler på turen, hvilket er langt mere end de andre gange vi har gået turen. Udsigten fra “kompas højen” er smuk - turen ud til Grenen er skøn og det at stå helt ude på spidsen af Grenen og se de to have slå mod hinanden er unikt.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, sjoeg
Anmeldt d. 2. august 2020 fra mobile enheder

Tag en tur ud med vognen: sandormen for at se dette dejlige sted, hvor to hav mødet på toppen af Denmark.
Forvent en masse mennesker.

Tak, godmadnu
Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Selvom det stormet utroligt meget var det besøget værd! Parkeringsmulighederne var rigtig fine - vi fandt hurtigt en plads trods mange mennesker

1  Tak, PernilleBT
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Grenen er altid et besøg værd. En fin gåtur med gode chancer for at se sæler i vandet eller på bunkere.

Tak, jesrok
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Ja som turist kan man jo kun brokke sig over andre turister. Selvfølgelig skal man på grenen og selvfølgelig skal alle det. Forvent lidt kø. Det er en del af oplevelsen. Hold afstand til sælerne og smil til dine medmennesker.

Tak, james_t_dk