Dejligt syn

Kom tidligt for at få parkering og nyd de 3 km ned til selve grenen! Dejligt sted. Vi var så... læs mere

Anmeldt for 2 dage siden
SaraChristensen
Danmark
fra mobile enheder
Grenen på en smuk augustdag

Vi gik fra parkeringspladsen til det yderste af grenen. Vi så ialt 8 sæler på turen, hvilket er... læs mere

Anmeldt for 4 dage siden
sjoeg
fra mobile enheder
Læs alle 1.645 anmeldelser

Dette er et must. Vi gik derud og tog sandormen hjem. Danmarks nordligste punkt og et fantastisk lys og bedst at se Skagerak og Kattegat tørne sammen i blæsevejr.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 488kait
Anmeldt d. 23. juni 2020 fra mobile enheder

Grenen er et af Danmarks smukkeste og enestående naturoplevelse. Gå turen fra parkeringspladsen til grenen er helt specielt og Danmark når det er bedst.

Tak, 621larsm
Anmeldt d. 20. juni 2020 fra mobile enheder

Et besøg i Skagen må indeholde et besøg på Grenen. Tag turen med Sandormen og gå evt. tilbage. I juni 2020, hvor vi besøgte Skagen, lå der mindst 26 skibe opankrede på reden ud for Skagen p.gr.a. Corana-krisen

Tak, FrankDenmark1955
Anmeldt d. 19. juni 2020 fra mobile enheder

Solskinsdag på Grenen, hvor vi var så heldige at se en lille flok sæler, der hyggede sig på stranden tæt ved vandet.
Grenen er et MUST ved besøg i Skagen og omegn.

1  Tak, SusVedel
Anmeldt d. 15. juni 2020

Medio juni 2020. Ingen "Sandorm" og ingen skiltning. Det virker da en lille smule pinligt og det blev derfor ingen tur til Grenen denne gang.

Tak, Frank P