Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com176 $
Expedia.com176 $
eDreams175 $
CheapTickets176 $
Orbitz.com176 $
Travelocity176 $
Anmeldt d. 15. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig godt, er måske lige til den høje ende af skalaen, men Hotel Petite er bedre end gennemsnitligt.
Venlig og service minded reception. Gode rene lidt små værelser, dejlig morgenbuffet - rigeligt med sprit, handsker og god afstand imellem bordende i disse coronatider. Hotellet ligger centralt i Skagen tæt på alt.

Vi manglede et par ordentlige madrasser at sove i og varmt vand i bruseren om morgenen, ellers er vi glade gæster.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, UrsTP
Anmeldt d. 6. marts 2020 fra mobile enheder

Centralt beliggende hotel for de fleste seværdigheder på Skagen. Vi blev ringet op på dagen af et meget venligt personale, så vi kunne aftale, hvornår vi ville komme, hvis vi selv skulle lukke os ind. Det føltes rart. Pænt og hyggeligt værelse. Lækker morgenbuffet i lyse lokaler. Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, Richter0613
Anmeldt d. 7. oktober 2019

Fin modtagelse ved ankomst og gode værelser dog lidt slidte. Morgenbuffet indeholder, hvad den skal, og alt er rent og pænt. Vi havde booket et weekendophold med spisning på byens restauranter, og vi fik fuld værdi for pengene.

Dato for ophold: september 2019
Tak, JytteJ3
Anmeldt d. 13. august 2019 fra mobile enheder

Ligger centralt i Skagen tæt på havn og centrum. Der er parkering i baggården med nem adgang til værelserne. En særdeles god modtagelse, anvisninger ved en kundeminded receptionist der yder god personlig rådgivning. Værelserne er ikke store, men er pæne og rene med eget udmærket toilet og bad. Morgenmaden har godt udvalg og er lækker anrettet. Jeg vil kalde det value for money her i starten af august.

Dato for ophold: august 2019
1  Tak, HardyB758
Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Dette hotel har et værtsskap som forstår og sætte sine kunder først. I har fået det så nydelig, lyst og pent efter oppussingen. Alt dejlig morgenmad/frokost. Vi anbefaler Jer gerne til andre. Takker for dagene vi hadde hos Jer nylig. Værtsskapet og den nye damen Anne Grethe i resepsjonen er med på og gøre en stor forskjeld. Altid klar med hjælp og det med et stort smil. Anne Grethe tusind tak for din hjælp, du passer SÅ godt til dette arbejde og glæder mig til at se dig næste år. I anbefales på det varmeste af os.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, LisaStigre