Anmeldt d. 7. oktober 2019

Fin modtagelse ved ankomst og gode værelser dog lidt slidte. Morgenbuffet indeholder, hvad den skal, og alt er rent og pænt. Vi havde booket et weekendophold med spisning på byens restauranter, og vi fik fuld værdi for pengene.

Dato for ophold: september 2019
Tak, JytteJ3
Anmeldt d. 13. august 2019 fra mobile enheder

Ligger centralt i Skagen tæt på havn og centrum. Der er parkering i baggården med nem adgang til værelserne. En særdeles god modtagelse, anvisninger ved en kundeminded receptionist der yder god personlig rådgivning. Værelserne er ikke store, men er pæne og rene med eget udmærket toilet og bad. Morgenmaden har godt udvalg og er lækker anrettet. Jeg vil kalde det value for money her i starten af august.

Dato for ophold: august 2019
Tak, HardyB758
Anmeldt d. 20. juli 2019 fra mobile enheder

Dette hotel har et værtsskap som forstår og sætte sine kunder først. I har fået det så nydelig, lyst og pent efter oppussingen. Alt dejlig morgenmad/frokost. Vi anbefaler Jer gerne til andre. Takker for dagene vi hadde hos Jer nylig. Værtsskapet og den nye damen Anne Grethe i resepsjonen er med på og gøre en stor forskjeld. Altid klar med hjælp og det med et stort smil. Anne Grethe tusind tak for din hjælp, du passer SÅ godt til dette arbejde og glæder mig til at se dig næste år. I anbefales på det varmeste af os.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, LisaStigre
Anmeldt d. 16. juli 2019

Selvstændig parkering står der om hotellet… ja, der er ganske få pladser – som du skal betale for – hvis du da er så heldig at der er en du kan få – for de skal naturligvis bestilles i forvejen – fik vi at vide, med en mine der fortale at det da var den største selvfølgelighed, da vi stod og så skuffede ud i receptionen. Receptionisten hjælp os dog til at finde anden parkering et par gade væk. Deres af- og pålæsningsplads var optaget af ”viceværten”. Stedet er for så vidt ok. Daglig rengøringen ok. Grundrengøring halter lidt. Næsten ingen vandtryk i bruseren. Gratis wifi siger de – men du er tvunget til at ”tjekke ind” på Facebook for at få adgang… så ved alle også at du er taget hjemme fra. Hotellet er placeret lige for enden af gågaden, godt hvis du vil være tæt på byen, dårligt hvis du ikke kan lide støj natten lang. Kontakten til f.eks. en elektrisktandbørste slukker sammen med lyset på badeværelset… underlig og irriterende detalje. Trappen op er ret stejl med meget små trin – ikke noget for dårligt gående. Tilmed er der et ”skjult halvt trin” som de første gange give noget af en overraskelse, derefter vænner du dig til det. Nej, vi kommer nok ikke igen – næste gang sørge vi for at bestille på Badepension Marienlund i god tid.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, HGUDenmark
Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Pænt hotel, venlig betjening og fin morgendag. Den skønneste beliggenhed med gåafstand til både museer, handel, strand og havnen.
Vi sov dog alle dårligt. Og kunne anbefale nye senge og dyner/lagener.

Dato for ophold: april 2019
Tak, meretejohanne