eDreams
Vio.com
HGUDenmark
Holbæk, Danmark

Nej, der er alligevel ingen parkering

Anmeldelse af Hotel Petit
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. jul. 2019
Selvstændig parkering står der om hotellet… ja, der er ganske få pladser – som du skal betale for – hvis du da er så heldig at der er en du kan få – for de skal naturligvis bestilles i forvejen – fik vi at vide, med en mine der fortale at det da var den største selvfølgelighed, da vi stod og så skuffede ud i receptionen. Receptionisten hjælp os dog til at finde anden parkering et par gade væk. Deres af- og pålæsningsplads var optaget af ”viceværten”. Stedet er for så vidt ok. Daglig rengøringen ok. Grundrengøring halter lidt. Næsten ingen vandtryk i bruseren. Gratis wifi siger de – men du er tvunget til at ”tjekke ind” på Facebook for at få adgang… så ved alle også at du er taget hjemme fra. Hotellet er placeret lige for enden af gågaden, godt hvis du vil være tæt på byen, dårligt hvis du ikke kan lide støj natten lang. Kontakten til f.eks. en elektrisktandbørste slukker sammen med lyset på badeværelset… underlig og irriterende detalje. Trappen op er ret stejl med meget små trin – ikke noget for dårligt gående. Tilmed er der et ”skjult halvt trin” som de første gange give noget af en overraskelse, derefter vænner du dig til det. Nej, vi kommer nok ikke igen – næste gang sørge vi for at bestille på Badepension Marienlund i god tid.
Dato for ophold: juli 2019
3,0 ud af 5 boblerVærelser
3,0 ud af 5 boblerRenlighed
3,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
1.275 kr.
    1.396 kr.
0.8 km fra Hotel Petit
Vis flere hoteller i Skagen
Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

Pænt hotel, venlig betjening og fin morgendag. Den skønneste beliggenhed med gåafstand til både museer, handel, strand og havnen.
Vi sov dog alle dårligt. Og kunne anbefale nye senge og dyner/lagener.

Dato for ophold: april 2019
Tak, meretejohanne
Anmeldt d. 13. januar 2019 fra mobile enheder

Ganske fine og rene værelser af en passende størrelse. Meget venligt og serviceminded personale/ejer.
Parkering nær indgangen. Morgenmadens brød er primært bake-off, men udvalget er OK. Æblejuicen var lunken, hvilket egentligt var morgenmadens eneste minus. Besøget skete i lavsæsonen, hvilket kan have betydning for udvalget.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, AlbinoAnders
Anmeldt d. 10. november 2018

Lille hotel midt i centrum ved gågaden. Vi havde bestilt et Deluxe værelse med balkon - så vi fik et skønt stort værelse og badeværelse.
Perfekt rengøring overalt. God morgenmads buffet - der bliver overvåget og fyldt op hele tiden. Meget venlig og informativ receptionist. Gratis kaffe og te på gangen.
Der er privat parkering ved hotellet - som koster kr 65 pr. døgn Gratis efter 1. oktober - men burde være gratis hele året . Lidt trafikstøj fra hovedvejen.

Værelsestip: Deluxe værelse med balkon
Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, Carsten R
Anmeldt d. 31. juli 2018 fra mobile enheder

Dejlig morgen buffet i hyggelige omgivelser. Yderst venlig personale. Dejlig tæt på centrum i skagen. Værelse var ok og fint rent. Børn under 12år er gratis😁. Vi så fiske aktionen, grenen, gl skagen solnedgangs kiosk, slagter munk, byliv, rå bjerg mile, kanetstederne, kongevilla og strandene🏖☀️

Dato for ophold: juli 2018
Tak, umdk75
Anmeldt d. 30. juli 2018

Du kan næsten ikke få en bedre beliggenhed, tæt på havnen og byens centrum. Det er lidt slidte værelser, men de er rene og prisen ok. Morgenmaden er rigtig god. Samtidig er det et stort plus at du kan forhåndsresevere p-plads. Der var ingen p-plads ledig til os hvilket vi også modtog mail om, til gengæld var de meget hjælpsomme med at guide til nærmeste gratis (og dernæst de billigste) p-plads.
Klart stedet for vores næste overnatning i Skagen

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Mette D