Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 13. januar 2019 fra mobile enheder

Ganske fine og rene værelser af en passende størrelse. Meget venligt og serviceminded personale/ejer.
Parkering nær indgangen. Morgenmadens brød er primært bake-off, men udvalget er OK. Æblejuicen var lunken, hvilket egentligt var morgenmadens eneste minus. Besøget skete i lavsæsonen, hvilket kan have betydning for udvalget.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, Ajers
Anmeldt d. 9. november 2018

Lille hotel midt i centrum ved gågaden. Vi havde bestilt et Deluxe værelse med balkon - så vi fik et skønt stort værelse og badeværelse.
Perfekt rengøring overalt. God morgenmads buffet - der bliver overvåget og fyldt op hele tiden. Meget venlig og informativ receptionist. Gratis kaffe og te på gangen.
Der er privat parkering ved hotellet - som koster kr 65 pr. døgn Gratis efter 1. oktober - men burde være gratis hele året . Lidt trafikstøj fra hovedvejen.

Værelsestip: Deluxe værelse med balkon
Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Carsten R
Anmeldt d. 31. juli 2018 fra mobile enheder

Dejlig morgen buffet i hyggelige omgivelser. Yderst venlig personale. Dejlig tæt på centrum i skagen. Værelse var ok og fint rent. Børn under 12år er gratis. Vi så fiske aktionen, grenen, gl skagen solnedgangs kiosk, slagter munk, byliv, rå bjerg mile, kanetstederne, kongevilla og strandene☀️

Tak, umdk75
Anmeldt d. 30. juli 2018

Du kan næsten ikke få en bedre beliggenhed, tæt på havnen og byens centrum. Det er lidt slidte værelser, men de er rene og prisen ok. Morgenmaden er rigtig god. Samtidig er det et stort plus at du kan forhåndsresevere p-plads. Der var ingen p-plads ledig til os hvilket vi også modtog mail om, til gengæld var de meget hjælpsomme med at guide til nærmeste gratis (og dernæst de billigste) p-plads.
Klart stedet for vores næste overnatning i Skagen

Tak, Mette D
Anmeldt d. 20. juli 2018 fra mobile enheder

Familieværelse er lille, men det er rent og pænt og ligger meget centralt. Morgenmad er fin. Alt i alt god value for pengene. Udluftning kunne være bedre, så værelset blev lidt varmt, men det var også varmt udenfor. Ingen lyd fra andre værelser.

Tak, heha77