Hotel Petit
Hvis du kan lide dette hotel, er du måske også interesseret i
Ruths Hotel(Skagen)
Hotel Jutlandia(Frederikshavn)
TripAdvisor
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 2. november 2016 fra mobile enheder

Vi havde en fantastisk weekend i Skagen, med dette hotel som ramme, vi kan klart anbefale dette super betjening og lækker morgenmad fint og rent værelse, vi havde købt med aftensmad og det var en super oplevelse

Overnattede: Oktober 2016, rejste med familie
Tak, Odd-Lang
Anmeldt for 1. november 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt hotel i gåafstand fra alt hvad Skagen tilbyder.
Gode værelser, pæne og rene.
Godt til bare en enkelt overnatning, men kan sagtens fungere som base for forlænget weekends osv.
God morgenmadsbuffet.
Venligt personale.

Overnattede: December 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Allan A
Anmeldt for 6. oktober 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel, god morgenmad.lille værelse. Men desværre en meget hård seng, så sov ikke så godt.
Ligger centralt placeret, og meget tæt på gågaden .
Vær opmærksom på at parkering koster 65 kr pr dag.

Overnattede: Oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Karsten N
Flavio S, Manager hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. oktober 2016

Tak for tilbagemeldingen og de fine ord om hotellets atmosfære og morgenmad. Ja, sengen er meget vigtigt, og selvom vi ikke kan skifte sengene på værelser, kan vi nogle gange tilbyde værelser med blødere eller hårdere madrasser efter gæsternes ønske, hvis vi får henvendelsen i løbet af opholdet :-) Mht parkeringen, vil jeg lige nævne, at det er muligt at parkere gratis langs de fleste veje omkring hotellet (vi har et kort over mulighederne til rådighed i receptionen), og vi tilbyder gratis parkering på hotellet efter uge 42 og frem til Palmesøndagen (dvs i perioden hvor vi har plads til alle).

Anmeldt for 30. august 2016

Hyggeligt, lyst og venligt med fin beliggenhed i byen. Rent. God morgenmad.
Men men. En hård seng, og vi vendte og drejede os mange gange, men kunne ikke finde hvile og falde i søvn. Vi var to par af sted, og vi havde alle fire dette problem. Rigtig ærgerligt fordi alt andet var så godt. En del trafikstøj fra gaden.
Alt for dyrt i forhold til, at der ikke er en ordentlig seng.

Værelsestip: Måske har nogle værelser fået nye senge. Værelser ud mod gaden kan være generet af meget trafikstøj. Men ellers var hotellet meget roligt.
  • Overnattede: August 2016, rejste med venner
Tak, Dittema
Flavio S, Manager hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. september 2016

Tak for tilbagemeldingen. Vi er glade for at du synes godt om vores service, beliggenhed, rengøring, og morgenmad! Men men. Sengen er jo vigtigst, og det forstår vi godt! Desværre er det ikke så nemt, at ramme den rigtige seng for alle. På de fleste værelser bruger vi danske boksmadrasser og topmadrasser, som plejer at tilfredsstille de fleste gæster (selvom nogen synes de er for bløde!), men vi har også 3 værelser med dobbeltsenge, hvor vi har valgt nogle italienske madrasser, som er lidt hårdere (til gengæld bøjer de ikke mod midten). Mon disse er værelserne, hvor I boede? Vi kan desværre ikke skifte sengene, men bliver vi gjort opmærksom på problemet i løbet af opholdet, kan vi sagtens forsøge at tilbyde et andet værelse :-)

Anmeldt for 12. juni 2016 fra mobile enheder

En perle af et hotel midt i Skagen by, tæt på gågaden og de mange restauranter, barer og musikstuderende! Hotellet er meget lyst og venligt; alt hvad du har brug for til et weekendopholdet! Morgenmaden var friskbagt og bød på et alm godt morgenmåltid! Friskbagt små wienerbrød og knækbrød!

Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
1  Tak, Birthe E