“Overnatning ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
13 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
“Overnatning ”
Anmeldt 6. oktober 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt hotel, god morgenmad.lille værelse. Men desværre en meget hård seng, så sov ikke så godt.
Ligger centralt placeret, og meget tæt på gågaden .
Vær opmærksom på at parkering koster 65 kr pr dag.

Overnattede Oktober 2016, rejste på forretning
Tak, Karsten N
Flavio S, Manager hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelse, 9. oktober 2016
Tak for tilbagemeldingen og de fine ord om hotellets atmosfære og morgenmad. Ja, sengen er meget vigtigt, og selvom vi ikke kan skifte sengene på værelser, kan vi nogle gange tilbyde værelser med blødere eller hårdere madrasser efter gæsternes ønske, hvis vi får henvendelsen i løbet af opholdet :-) Mht parkeringen, vil jeg lige nævne, at det er muligt at parkere gratis langs de fleste veje omkring hotellet (vi har et kort over mulighederne til rådighed i receptionen), og vi tilbyder gratis parkering på hotellet efter uge 42 og frem til Palmesøndagen (dvs i perioden hvor vi har plads til alle).
Skriv en anmeldelse

145 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (3)
Dato | Vurdering
Bidrager på niveau 2
6 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
Anmeldt 30. august 2016

Hyggeligt, lyst og venligt med fin beliggenhed i byen. Rent. God morgenmad.
Men men. En hård seng, og vi vendte og drejede os mange gange, men kunne ikke finde hvile og falde i søvn. Vi var to par af sted, og vi havde alle fire dette problem. Rigtig ærgerligt fordi alt andet var så godt. En del trafikstøj fra gaden.
Alt for dyrt i forhold til, at der ikke er en ordentlig seng.

Værelsestip: Måske har nogle værelser fået nye senge. Værelser ud mod gaden kan være generet af meget trafikstøj...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede August 2016, rejste med venner
Tak, Dittema
Flavio S, Manager hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelse, 2. september 2016
Tak for tilbagemeldingen. Vi er glade for at du synes godt om vores service, beliggenhed, rengøring, og morgenmad! Men men. Sengen er jo vigtigst, og det forstår vi godt! Desværre er det ikke så nemt, at ramme den rigtige seng for alle. På de fleste værelser bruger vi danske boksmadrasser og topmadrasser, som plejer at tilfredsstille de fleste gæster (selvom nogen synes de er for bløde!), men vi har også 3 værelser med dobbeltsenge, hvor vi har valgt nogle italienske madrasser, som er lidt hårdere (til gengæld bøjer de ikke mod midten). Mon disse er værelserne, hvor I boede? Vi kan desværre ikke skifte sengene, men bliver vi gjort opmærksom på problemet i løbet af opholdet, kan vi sagtens forsøge at tilbyde et andet værelse :-)
Bidrager på niveau 3
12 anmeldelser
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

En perle af et hotel midt i Skagen by, tæt på gågaden og de mange restauranter, barer og musikstuderende! Hotellet er meget lyst og venligt; alt hvad du har brug for til et weekendopholdet! Morgenmaden var friskbagt og bød på et alm godt morgenmåltid! Friskbagt små wienerbrød og knækbrød!

Overnattede Juni 2016, rejste med familie
1 Tak, Birthe E
Bidrager på niveau 1
4 anmeldelser
Anmeldt 9. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt og familiært med god stemning. Små, søde detaljer - masser af opladere, herlige bøger (Ferieliv gennem 100 år )
Lyst og venligt med en central beliggenhed.
Personalet smilende, servicerende og imødekommende.
Dejlig morgenmad med mange muligheder.

Overnattede Juni 2016
Tak, Lone B
Hotel_Petit_Skagen, Ejer hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelse, 11. juni 2016
Vi forsøger at give alle gæster en hyggelig og personlig oplevelse. Service er måske en selvfølge, men detaljerne er jo det der giver en personlighed til vores lille hotel, derfor er det sååå dejligt, når vi får at vide, at vores gæster lægger mærke til (og synes gost om) det! TAK! :-)
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
Anmeldt 19. maj 2016

Vi var to par i Kristi Himmelfarts ferien, der boede på Hotel Petit. Vi var meget tilfreds. Pænt og nydeligt hotel. Parkeringsmuligheder ved hotellet. God morgenmad og meget venlig betjening. God beliggenhed midt i Skagen.

• Overnattede Maj 2016, rejste som et par
Tak, Jens Chr. M
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Skagen
2.1 km væk
Hotel Inger
Nr. 21 af 27 i Skagen
14 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Petit? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Petit

Ejendom: Hotel Petit
Adresse: Holstvej 4, Skagen 9990, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Skagen
Faciliteter:
Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 27 B&B'er / kroer i Skagen
Prisklasse (pr. overnatning): 740 kr.-1.436 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Petit 3*
Antal værelser: 45
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Petit. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Petit Hotel Skagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?