“Centralt, hyggeligt, men dårlig seng”
Anmeldelse af Hotel Petit

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Hotel Petit
Vurderet som nr. 3 ud af 27 B&B'er/kroer i Skagen
Anmeldt 30. august 2016

Hyggeligt, lyst og venligt med fin beliggenhed i byen. Rent. God morgenmad.
Men men. En hård seng, og vi vendte og drejede os mange gange, men kunne ikke finde hvile og falde i søvn. Vi var to par af sted, og vi havde alle fire dette problem. Rigtig ærgerligt fordi alt andet var så godt. En del trafikstøj fra gaden.
Alt for dyrt i forhold til, at der ikke er en ordentlig seng.

Værelsestip: Måske har nogle værelser fået nye senge. Værelser ud mod gaden kan være generet af meget trafikstøj...
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2016, rejste med venner
Tak, Dittema
Flavio S, Manager hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. september 2016

Tak for tilbagemeldingen. Vi er glade for at du synes godt om vores service, beliggenhed, rengøring, og morgenmad! Men men. Sengen er jo vigtigst, og det forstår vi godt! Desværre er det ikke så nemt, at ramme den rigtige seng for alle. På de fleste værelser bruger vi danske boksmadrasser og topmadrasser, som plejer at tilfredsstille de fleste gæster (selvom nogen synes de er for bløde!), men vi har også 3 værelser med dobbeltsenge, hvor vi har valgt nogle italienske madrasser, som er lidt hårdere (til gengæld bøjer de ikke mod midten). Mon disse er værelserne, hvor I boede? Vi kan desværre ikke skifte sengene, men bliver vi gjort opmærksom på problemet i løbet af opholdet, kan vi sagtens forsøge at tilbyde et andet værelse :-)

Anmeldt 12. juni 2016 fra mobile enheder

En perle af et hotel midt i Skagen by, tæt på gågaden og de mange restauranter, barer og musikstuderende! Hotellet er meget lyst og venligt; alt hvad du har brug for til et weekendopholdet! Morgenmaden var friskbagt og bød på et alm godt morgenmåltid! Friskbagt små wienerbrød og knækbrød!

Overnattede: Juni 2016, rejste med familie
1  Tak, Birthe E
Anmeldt 9. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt og familiært med god stemning. Små, søde detaljer - masser af opladere, herlige bøger (Ferieliv gennem 100 år )
Lyst og venligt med en central beliggenhed.
Personalet smilende, servicerende og imødekommende.
Dejlig morgenmad med mange muligheder.

Overnattede: Juni 2016
Tak, Lone B
Hotel_Petit_Skagen, Ejer hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juni 2016

Vi forsøger at give alle gæster en hyggelig og personlig oplevelse. Service er måske en selvfølge, men detaljerne er jo det der giver en personlighed til vores lille hotel, derfor er det sååå dejligt, når vi får at vide, at vores gæster lægger mærke til (og synes gost om) det! TAK! :-)

Anmeldt 19. maj 2016

Vi var to par i Kristi Himmelfarts ferien, der boede på Hotel Petit. Vi var meget tilfreds. Pænt og nydeligt hotel. Parkeringsmuligheder ved hotellet. God morgenmad og meget venlig betjening. God beliggenhed midt i Skagen.

• Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Tak, Jens Chr. M
Anmeldt 19. oktober 2015

Har besøgt Hotel Petit med min kæreste. Vi er enige om, at det er et meget hyggeligt lille hotel med en fremragende placering midt i Skagen. Det er helt sikkert et bonus, at man kan booke en parkeringsplads på forhånd. Ja, hotellet er lille og meget basic, men til gengæld er atmosfæren og servicen helt i top.

• Overnattede: Oktober 2015, rejste som par
1  Tak, Dorthe S
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Skagen
2,1 km væk
Hotel Plesner
Nr. 4 af 27 i Skagen
107 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Petit? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Petit

Adresse: Holstvej 4, Skagen 9990, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Skagen
Faciliteter:
Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 27 B&B'er / kroer i Skagen
Prisområde: 673 kr.-1.346 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Petit 3*
Antal værelser: 45
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, Stena Line Travel Group AB og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Petit. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Petit Hotel Skagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?