“Juniferie”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 7 websites mere!
Hotel Petit
Vurderet som nr. 3 ud af 27 B&B'er/kroer i Skagen
Bidrager på niveau 1
4 anmeldelser
“Juniferie”
Anmeldt 9. juni 2016 fra mobile enheder

Hyggeligt og familiært med god stemning. Små, søde detaljer - masser af opladere, herlige bøger (Ferieliv gennem 100 år )
Lyst og venligt med en central beliggenhed.
Personalet smilende, servicerende og imødekommende.
Dejlig morgenmad med mange muligheder.

Overnattede Juni 2016
Tak, Lone B
Hotel_Petit_Skagen, Ejer hos Hotel Petit, svarede på denne anmeldelse, 11. juni 2016
Vi forsøger at give alle gæster en hyggelig og personlig oplevelse. Service er måske en selvfølge, men detaljerne er jo det der giver en personlighed til vores lille hotel, derfor er det sååå dejligt, når vi får at vide, at vores gæster lægger mærke til (og synes gost om) det! TAK! :-)
Skriv en anmeldelse

145 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (3)
Dato | Vurdering
8 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
Anmeldt 19. maj 2016

Vi var to par i Kristi Himmelfarts ferien, der boede på Hotel Petit. Vi var meget tilfreds. Pænt og nydeligt hotel. Parkeringsmuligheder ved hotellet. God morgenmad og meget venlig betjening. God beliggenhed midt i Skagen.

• Overnattede Maj 2016, rejste som et par
Tak, Jens Chr. M
Aalborg, Danmark
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 19. oktober 2015

Har besøgt Hotel Petit med min kæreste. Vi er enige om, at det er et meget hyggeligt lille hotel med en fremragende placering midt i Skagen. Det er helt sikkert et bonus, at man kan booke en parkeringsplads på forhånd. Ja, hotellet er lille og meget basic, men til gengæld er atmosfæren og servicen helt i top.

• Overnattede Oktober 2015, rejste som et par
1 Tak, Dorthe S
Faaborg, Danmark
Bidrager på niveau 3
12 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
Anmeldt 16. august 2015

Rent hotel, udmærket morgenmad, meget lydt, måske lidt for dyrt i forhold til hvad man fik, men det er jo skagen.
Der er ingen udenomsplads ikke en bænk eller stol.
Det manglede vi.
Der er kun 3 værelser med balkon/terrasse.

• Overnattede August 2015, rejste som et par
Tak, Claus P
Randers, Danmark
Bidrager på niveau 5
64 anmeldelser
8 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 28 nyttige stemmer
Anmeldt 12. juli 2015 fra mobile enheder

Forlænget weekend i Skagen. Her i sommer sæsonen svært at få værelser i selve Skagen så havde valgt to overnatninger på Petit Hotel. Prisen på niveau med hvad man må betale i København hvilket jo virker noget højt men sikkert sæsonen taget i betragtning. Petit hotel ligger lige midt i Skagen og der er max 5 minutters gang til alt i byen. Bilen fik fri hele weekenden og nød ikke at skulle holde styr på alkoholpromillen men nyde mad og specielt vin. Selve hotellet er et i 2004 ombygget KFUM hjem og med mange skæve gange og værelser. Der er meget lydt og både tale fra naboværelset og udenfor på gaden er en del af charmen. værelserne bære ikke præg af luksus og vore badeværelse var en sø efter morgen badet. Morgen buffet er inkluderet og både rigeligt og velsmagende. Alt i alt er Petit hotel et lidt dyrt hotel men er man til central beliggenhed og kan se sig ud over det spartanske er det fint. (P.s. receptionen er lukket om aftenen)

Overnattede Juli 2015, rejste som et par
Tak, Bond-Moneypenny
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Skagen
2.1 km væk
Hotel Inger
Nr. 21 af 27 i Skagen
14 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Petit? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Petit

Ejendom: Hotel Petit
Adresse: Holstvej 4, Skagen 9990, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Skagen
Faciliteter:
Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi)
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 27 B&B'er / kroer i Skagen
Prisklasse (pr. overnatning): 740 kr.-1.436 kr.
Hotelklasse:3 stjerner — Hotel Petit 3*
Antal værelser: 45
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Petit. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Petit Hotel Skagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?