Hotel Petit
Hvis du kan lide dette hotel, er du måske også interesseret i
Ruths Hotel(Skagen)
Hotel Jutlandia(Frederikshavn)
TripAdvisor
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 19. maj 2016

Vi var to par i Kristi Himmelfarts ferien, der boede på Hotel Petit. Vi var meget tilfreds. Pænt og nydeligt hotel. Parkeringsmuligheder ved hotellet. God morgenmad og meget venlig betjening. God beliggenhed midt i Skagen.

• Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Tak, Jens Chr. M
Anmeldt for 19. oktober 2015

Har besøgt Hotel Petit med min kæreste. Vi er enige om, at det er et meget hyggeligt lille hotel med en fremragende placering midt i Skagen. Det er helt sikkert et bonus, at man kan booke en parkeringsplads på forhånd. Ja, hotellet er lille og meget basic, men til gengæld er atmosfæren og servicen helt i top.

• Overnattede: Oktober 2015, rejste som par
1  Tak, Dorthe S
Anmeldt for 16. august 2015

Rent hotel, udmærket morgenmad, meget lydt, måske lidt for dyrt i forhold til hvad man fik, men det er jo skagen.
Der er ingen udenomsplads ikke en bænk eller stol.
Det manglede vi.
Der er kun 3 værelser med balkon/terrasse.

• Overnattede: August 2015, rejste som par
Tak, Claus P
Anmeldt for 12. juli 2015 fra mobile enheder

Forlænget weekend i Skagen. Her i sommer sæsonen svært at få værelser i selve Skagen så havde valgt to overnatninger på Petit Hotel. Prisen på niveau med hvad man må betale i København hvilket jo virker noget højt men sikkert sæsonen taget i betragtning. Petit hotel ligger lige midt i Skagen og der er max 5 minutters gang til alt i byen. Bilen fik fri hele weekenden og nød ikke at skulle holde styr på alkoholpromillen men nyde mad og specielt vin. Selve hotellet er et i 2004 ombygget KFUM hjem og med mange skæve gange og værelser. Der er meget lydt og både tale fra naboværelset og udenfor på gaden er en del af charmen. værelserne bære ikke præg af luksus og vore badeværelse var en sø efter morgen badet. Morgen buffet er inkluderet og både rigeligt og velsmagende. Alt i alt er Petit hotel et lidt dyrt hotel men er man til central beliggenhed og kan se sig ud over det spartanske er det fint. (P.s. receptionen er lukket om aftenen)

Overnattede: Juli 2015, rejste som par
Tak, Bond-Moneypenny
Anmeldt for 20. juni 2015

Alt var som forventet, nemlig fint. Det eneste var at dynerne var ikke verdens bedste de var efter vores opfattelse alt for tunge men med et tæppe fra bilen gik det fint, vi vil ikke tøve med at komme igen *****

Overnattede: Juni 2015, rejste som par
Tak, Ib J