Hotel Petit
Hotel Jutlandia(Frederikshavn)
TripAdvisor
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 31. marts 2014 fra mobile enheder

Vi besøger Hotel Petit mindst een gang om året, og har gjort det i mange år.
Vi får den bedste behandling. Personalet er venlig og meget hjælpsomme.
Værelserne er pæne og der er dejlig morgenmad.
Hotellet ligger meget centralt.
Vi er klar til næste gang.

Kan varmt anbefales

Overnattede: Marts 2014
2  Tak, PoulDavidsen
Anmeldt for 10. oktober 2013

Fik et mikro værelse. Var dog forholdstvist nyistandsat. Meget dårlige senge dårligt indeklima særligt på badeværelset. En noget sparsom morgenmad hvor der kun var det allermest nødvendige. Alt i alt en dårlig oplevelse.

Overnattede: August 2013, rejste som par
1  Tak, THB1234
Anmeldt for 12. september 2013

Hotellet virker som om de virkelig har tjek på tingene. Vi fik et bedre værelse som vi havde betalt for, derfor er det måske ikke OK at anmelde værelset. Men det var absolut i orden! Hotellets beliggenhed lige ved siden af gågaden, var perfekt. Personalet var meget hjælpsomme. Morgenmaden var over middel. Dog var det hvide brød af samme lave standard som på de fleste hoteller. Underligt man ikke gør noget mere ud af det! Var i Frankrig i juni, der får man fantastisk godt brød hele dagen.

• Overnattede: September 2013, rejste som par
Tak, Poulwr
Anmeldt for 12. marts 2013

Hyggeligt ældre hotel med charme og atmosfære. Meget rent og pænt, dejligt morgenbord og en uovertruffen serviceminded receptionist, der virkelig forstod at nurse gæsterne. Skøn oplevelse i Skagen i stiv kuling først i marts.

• Overnattede: Marts 2013, rejste med venner
Tak, Turist09
Anmeldt for 18. oktober 2012

Hotel Petit er et hyggeligt familiehotel, der ligger lige i smørhullet af byen tæt på alt. Vi boede i lejligheden Klyden. Det var en superlejlighed, som matcher en famlie med børn. Der er virkelig sød og god betjening på hotellet.

• Overnattede: Oktober 2012, rejste med familie
1  Tak, Annemarie O