“Dejlige pizzaer🍕”
Anmeldelse af Ristorante Firenze

Ristorante Firenze
nr. 50 af 67 Restauranter i Skagen
Anmeldt 8. maj 2022 fra mobile enheder

God, frisk betjening, man følte sig velkommen. Vi var 4 der bestilte forskellige pizzaer og alle var tilfredse. Vi sad i hyggeligt lokale, og syntes at vi sad for os selv, selv om der var næsten fyldt.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, monal835
Tidspunkt pĂĄ ĂĄret

Anmeldt 16. oktober 2021 fra mobile enheder

Vi er en familie på fem, der fik aldeles dejlig aftensmad. Meget venlig og sød betjening. Autentisk italiensk personale og køkken

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, PerMoll
Anmeldt 25. august 2021

Har man referencer r til ægte Italienske pizza, så ved man med det samme, at her er den ægte vare - midt på Havnevej i Skagen - Cosa non mi piace ?.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, PeterJ9981
Anmeldt 17. august 2021 fra mobile enheder

Maden smagte ganske godt, men var kedelig og uinspireret anrettet, typisk cafeteria tilbehør. Osten, gorgonzola, blev serveret al al for kold, så næsten ingen smag. 3 oliven og 6 halve valnødder og kedelig rucula til! Ingen honning eller andet sødt

Tak, GunnarN363
Anmeldt 16. august 2021

Det er et rigtigt hyggeligt sted med god mad, rimelige priser og originalt personale. Portionerne er i rimelige størrelser.

Tak, JFK1604

Rejsende, der kiggede pĂĄ Ristorante Firenze, kiggede ogsĂĄ pĂĄ

Skagen, Nordjylland

Har du været i Ristorante Firenze? Fortæl om dine oplevelser!