“Kort fortalt, meget dårligt”
Anmeldelse af Ristorante Firenze

Ristorante Firenze
nr. 48 af 59 Restauranter i Skagen
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Kort fortalt, meget dårligt mad. 2 voksne og 2 børn ude at spise. En kold lasagne i midten, fik selv en mørbrad i flødesovs, fuld af sener og kartofler var vandet og af ældre dato, det kunne ikke spises. Fik så en lille skinke pizza fordi jeg sagde det ikke var godt, men skulle selvfølgelig betale for den, dårlig service. Kan ikke anbefales.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Jimmijepsen

Anmeldt 9. juni 2020 fra mobile enheder

Talke away pizza - det ringeste set længe. To vidt forskellige pizzaer var næsten ens. Prisen på den høje side og matcher ikke prisen.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, knudkj_rgaardc
Anmeldt 31. maj 2020

Vi spiste 2 pasta retter - en med scampi, meget flot anrettet og smagte super godt. Den anden var Carbonara, den smagte helt perfekt. Personalet var ikke fra Italien, men de var meget flinke. Der blev spritet af her i en corona så vi fik en god oplevelse. kan varmt anbefales.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Fridthjof
Anmeldt 10. maj 2020

Vi bestilte 4 pizzaer som takeaway. To af dem var rigtig gode- pepperoni og parma/ruccola, selv om de havde kommet almindelige kedelige tomater på den sidste hvor der bør være cherrytomater. De to sidste var enormt våde og umulige at spise - især den med mozarella og tomat sejlede rundt og var umulig at spise. Generelt er de ret dyre i forhold til andre steder så det bør være i orden.

Dato for besøg: maj 2020
Tak, Heidi J
Anmeldt 23. april 2020 fra mobile enheder

Eneste sted med håb om at få frokost den 22 april 2020.
Vi bestilte en omelet og en pizza.
Begge meget velsmagende og af god kvalitet.
Vi fik lov til at låne en nabo bænk at sidde på

Dato for besøg: april 2020
Tak, Lars B

Rejsende, der kiggede på Ristorante Firenze, kiggede også på

Skagen, Nordjylland

Har du været i Ristorante Firenze? Fortæl om dine oplevelser!