“Pizza ud af huset”
Anmeldelse af Ristorante Firenze

Ristorante Firenze
nr. 47 af 66 Restauranter i Skagen
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Hentede pizza til familie og hele familiens vurdering var at frysepizzaer ville have været bedre. Men stemningen på restauranten virkede god.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, MHelloween

Anmeldt 5. marts 2016

Her kan du forvente velsmagende og veltilberedte pizzaer med dejlig sprød bund. Jeg tror aldrig jeg har fået serveret en pizza på så kort tid. Ingen kompromis på kvaliteten.
Deres pastaretter er ligeledes velsmagende og hurtigt serveret.
Er nu kommet der 4 gange på 3 år (vi kommer kun til Skagen denne ene gang om året), og oplevelsen har været lige god HVER gang.
Sødt og opmærksomt personale.

Kan varmt anbefales.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, michaelhW2875PB
Anmeldt 22. februar 2016 fra mobile enheder

Italiensk minestrone suppe og svinemørbrad i champion flødeskum med bagt kartoffel, garniture og hjemmebagt flütes. Suppen var rigtig varm og velsmagende. Mørbrad var rigtig mør og smagte fantastisk. Vi fik en god flaske rødvind til maden. Servicen og personale var i top så en rigtig dejlig aften.

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, LBN68
Anmeldt 15. februar 2016

god atmosfære. hurtig betjening og virkelig god mad til prisen. Månedens menu varm suppe og mørbrad i flødesovs mums

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Anders P
Anmeldt 27. oktober 2015

Vi var 4 voksne, som besøgte dette pizzeria. Vi bestilte 3 forskellige pizzaer og Spaghetti Carbonara. Maden kom forholdsvis hurtigt - i øvrigt inden vi havde fået vores drikkevarer - men smagte ikke af noget. Vi prøvede at smage hinandens mad men det var det samme. Vi har været her før og da var maden bedre.
Det var ikke tilfredsstillende idet prisen bestemt ikke hører til de laveste.

Dato for besøg: oktober 2015
1  Tak, Peter S

Rejsende, der kiggede på Ristorante Firenze, kiggede også på

Skagen, Nordjylland

Har du været i Ristorante Firenze? Fortæl om dine oplevelser!