Anmeldt d. 27. august 2019 fra mobile enheder

På vores tur rundt i Jylland slutter vi af med to overnatninger på det hyggeligste Hotel Marie i Skagen. Der er simpelthen ikke en finger at sætte på noget som helst.
Skønne omgivelser indenfor og udenfor. Dejlig roligt centralt beliggende midt i byen. Vi holder af gåture og også her er hotellet perfekt beliggende ift. Toppen af Grenen, Den tilsandede kirke og Gammel Skagen.
Vi nød en helt fantastisk lækker tre-retters menu på Restaurant Pakhuset.
Smilende, imødekommende personale på på hotellet og restauranten.
Uden tvivl kommer vi tilbage og nok flere dage næste gang fordi det hele er SÅ god en oplevelse.

Dato for ophold: august 2019
Tak, Anja M
Anmeldt d. 31. juli 2019 fra mobile enheder

Det var en super positiv oplevelse, da receptionisten Heidi skrev os en SMS to timer før check-in, at vort værelse var klar

Når man skal besøge et hotel for første gang, så ved man jo aldrig, hvad de m.der en. Men denne SMS var med til at skabe forventninger og en god stemning i bilen mod Skagen .

Da vi ankom fortsatte Heidi med at være yderst imødekommende og gav os en grundig introduktion til hotellet, som var åbnet kun to måneder tidligere. Hun fulgte os op til den lejlighed vi havde booket for natten, og det var derfor med en god oplevelse i bagagen, at vi efterfølgende begav os ned til havnen for at indtage havets fristelser.

Vort ophold var helt perfekt inklusive hotellets morgenmad, som var delikat og lækker

Så vi skal tilbage til Hotel Marie - og Heidi er meget velkommen til at sende en SMS næste gang også

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Bendixen
Anmeldt d. 2. juli 2019 fra mobile enheder

Nydeligt dels ny renoveret dels nybygger hotel, med udsigt til Skagen havn.
Værelserne er store og pænt indrettet med meget flotte badeværelser.
Pæn morgenmads restaurant med meget flot morgenbuffet.
Betjeningen er helt i top og personalet er meget professionelt.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, janw912
Anmeldt d. 15. juni 2019

en fornøjelse at besøge hotel Marie, og ikke mindst Heidi, som er en super værtinde.
hotellet er flunkende nyt, med et par børnesygdomme, som omgående blev korrigerede, og Heidi klarer alt med smil og overskud.
dejlig beliggenhed og fint indrettede værelser, her kommer vi gerne tilbage

Dato for ophold: juni 2019
Tak, klejne
Anmeldt d. 7. juli 2018 fra mobile enheder

Udmærket centralt hotel. Gammelt og i pæn stand, men meget tynde vægge, så man kunne hære alt hvad naboen lavede. Vi havde desværre så naboer, som holdet fest til kl. 3 om natten og personalet er ikke til stede i nattetimerne til at gøre noget ved problemet.
Ingen bad og toilet på værelserne og heller intet tv, hårtørrer eller andre praktiske fasciliter. Linnet er ikke en del af prisen. Dette betaler man for seperat.

Dato for ophold: juli 2018
Rejsetype: Rejste alene